مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:

آماده همکاری برای تأمین آب شهرک صنعتی پاوه هستیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297136|17:04 - 1396/11/07
نسخه چاپی
آماده همکاری برای تأمین آب شهرک صنعتی پاوه هستیم
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: آماده همکاری برای تأمین آب شهرک صنعتی پاوه هستیم.

به گزارشهزار ماسوله، نشستی با موضوع تأمین آب شهرک صنعتی پاوه با حضور مدیران عامل و معاونین و کارشناسان شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی،  آب منطقه ای استان، شرکت شهرکهای صنعتی و ادارات مرتبط با دعوت قبلی فرماندار پاوه برگزار شد.

پرویز ایده پور، فرماندار شهرستان پاوه در این جلسه، طی سخنانی به بیان تاریخچه تأمین آب شهرک صنعتی و گزینه‌های پیشنهادی پرداخت. 

در ادامه نیز مدیرعامل شرکت‌ آبفا، نظرات خود را پیرامون نحوه تامین آب برای شهرک صنعتی بیان کرد.

 مهندس علیرضا تخت شاهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این نشست، اظهار داشت: برای تامین آب شهرک صنعتی پاوه، می‌توان از طرح انتقال آب «هانی کوان» به شهرکهای صنعتی استفاده کرد. 

تخت شاهی تصریح کرد: اگرچه انتقال آب از «هانی کوان» زمان و هزینه بیشتری را می‌طلبد اما کار غیرممکنی نیست ولیکن ما به دنبال راهکاری هستیم تا در کوتاهترین زمان و با هزینه کمتری قابلیت اجرا داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: کوتاه ترین فاصله از تاسیسات آب و فاضلاب شهری (شهر باینگان) ۱۶ کیلومتر است اما ما حاضر به همکاری در این راستا به منظور رونق بخشیدن به فعال شدن شهرک صنعتی و ایجاد اشتغال در شهرستان پاوه هستیم. 

تخت شاهی سپس به بحث تامین آب شهر «بانه وره» اشاره کرد و گفت: تامین آب مهمترین مشکل آینده این شهراست، مردم «بانه وره» شایسته خدمت هستند و محوری ترین مشکل این شهر کمبود آب است.

 امسال یک روز قطعی آب در پاوه نداشتیم

وی با تأکید بر اینکه باید منبع تامین آب برای آینده شهر «بانه وره» پیش بینی شود، افزود: آب و فاضلاب شهری یا روستایی و یا هر سازمان یا اداره دیگری در این راستا متولی خدمات رسانی و در نهایت باید از هم اکنون به فکر تامین آب برای شهر «بانه وره» باشیم.

سپس پرویز ایده پور فرماندار پاوه، به موضوع عدم قطعی آب شهر پاوه در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: طی سالیان گذشته بارندگی بیشتری داشتیم و منابع تامین آب نیز تغییری نداشته است، از سویی جمعیت افزایش یافته اما خوشبختانه امور آب و فاضلاب پاوه با مدیریت شایسته‌ای که بر تامین آب داشته است، طی ۱۰ ماه گذشته حتی یک روز با قطعی آب مواجه نشده ایم.

ایده پور یادآور شد: عملکرد امور آبفای شهرستان پاوه در مقایسه با سال گذشته روندی مثبت و شایسته تقدیر داشته است و در همین راستا از مدیر و پرسنل زحمت کش امور آبفای این شهرستان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد