آغاز عمليات احداث جاده دسترسي سريع به شهرك كارگاهي پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297154|15:20 - 1396/11/12
نسخه چاپی
آغاز عمليات احداث جاده دسترسي سريع به شهرك كارگاهي پاوه
عمليات احداث جاده دوم دسترسي سريع به شهرك كارگاهي پاوه آغاز شد.

به گزارشهزار ماسوله، شهرک کارگاهی پاوه در سال 1379 با خرید زمینهای نزدیک به 8 هکتار در جوار سالن ورزشی حضرت امام خمینی (ره) پاوه به منظور اجرای طرح استقرار مشاغل مزاحم احداث شد.

 

شهرک مشاغل آلاینده شهر پاوه، خارج از آنكه پس از گذشت 17 سال ناحیه ای با مشکلات فراوان با تعيين زمين فضاي سبز ، آتش نشاني، مسجد و سرويس بهداشتي به عنوان واحدهاي صنفي، بوده است، اكنون ، جاده دسترسي سريع و آسانتر به اين شهرك احداث مي شود.

 

تاكنون جاده دسترسي به اين شهرك در جوار منازل مسكوني و مدارس بوده است كه اكنون عمليات آغاز راه دسترسي سريع و مناسب به اين كارگاه ظهر امروز با حضور شهردار و برخي از اعضاي شورا آغاز شد.

 

شهردار پاوه در اين خصوص به خبرنگار ما گفت: شهرداری پاوه در راستای وظایف محوله و قانونی خود براي مشاغل آلاينده در شهرك كارگاهي و ارائه خدمات به اين صنوف که استقرار آنها در سطح شهر مشکلاتی را به همراه دارد، اقدام به احداث جاده دسترسي سريع تر به اين شهرك نمود.

 

علي محمد ميري افزود: با همكاري مالكين محترم زمينهاي مجاور اين شهرك، آغاز عمليات احداث اين مسير از مسير جاده نوسود جنب صدا و سيما به طرف شهرك كارگاهي انجام شد.

 

سامان مرادي عضو شوراي شهر پاوه نيز در اين خصوص به خبرنگار ما گفت: با همكاري مالكين زمينها، عمليات احداث جاده جديد شهرك كارگاهي در جاده نوسود آغاز شده است كه اميدواريم احداث آن، تردد به شهرك را تسهيل نمايد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد