طنین زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297162|21:23 - 1396/11/14
نسخه چاپی
طنین زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پاوه
همزمان با سراسر کشور در سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد.

به گزارشهزار ماسوله، همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب رأس ساعت 9:33 دقیقه امروز باحضور فرماندار شهرستان پاوه به صدا در آمد.

 

این مراسم با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و سایر مدیران شهرستانی به صورت نمادین در دبیرستان معلم پاوه برگزار شد.

 

در این مراسم فرماندار پاوه پرویز ایده پور ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب افزود: امروزه برای اینکه بتوانیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از لحاظ علمی پیشرفت کنیم، که در این راستا باید به صورت ویژه به مدرسه و دانشگاه توجه کنیم.

 

وی با بیان اینکه بزرگترین وظیفه دانش آموزان در مدرسه تحصیل و تهذیب است، اظهار کرد: مشکلات جامعه با درس خواندن و پیشرفت علمی قابل حل است و دانش آموزان در مدرسه باید خود را برای پذیرش مسئولیت های آینده کشور آماده کنند تا کمبودها و کاستی های امروز را با قرار گرفتن در درجات رفیع علمی دنیا، به فرصت هایی برای پیشرفت کشورمان تبدیل کنند.

 

ایده پور در خاتمه گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیایید همه با هم به مشکلات کشور بپردازیم و با مسلح کردن خود به سلاح علم و ایمان و حرکت کردن پشت سر نظام و رهبری، مشکلات موجود در جامعه را برطرف نموده و کشورمان را در تمامی حوزه ها برای جهانیان ثابت کنیم.

 

د رادامه جانشین فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر پیروزی مردم ایران و انقلاب را به اذن خداوند دانست و اظهار داشت: توحید راستین و واقعی امام بود که انقلاب را به خداوند نزدیک کرد .

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: و این امر میسر نمی شد مگر با توحید، تفکر به راه و هدفی که امام برای خداوند انتخاب کرده بود .

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که از لحاظ تکنولوژی موشکی در سطح جهان در جایگاه چهارم ایستاده است.

 

وی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس برخلاف سیصد سال گذشته با وجود جنگهایی مختلف در کشور و از دست دادن اراضی زیادی از این مملکت، حتی یک وجب از خاک ایران را از دست نداده ایم که این هم از دستاوردهای انقلاب است.

 

سلطان قلی وجود نعمت امنیت را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: امنیت در این مملکت مثال زدنی است.

 

در ادامه مختار برزگر مدیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت 39 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه فجر انقلاب افزود:  انقلاب هایی که سرمایه اجتماعی نداشته باشند عمر کوتاهی خواهند داشت و در مقابل انقلاب هایی همچون انقلاب اسلامی ایران که بر روی مردم به عنوان سرمایه اجتماعی سرمایه گذاری کرده باشد، تداوم داشته و عمر طولانی خواهند داشت.

 

وی اظهار کرد: ورود به چهلمین سالگرد انقلاب این مژده را به ما می دهد که انقلاب اسلامی به عمر استحکام، اقتدار و پختگی رسیده است و آرزو داریم در ایمان و امنیت بتوانیم خدمتگزار و حلال مشکلات جامعه هدف خود باشیم.

 

برزگرفرد گفت: دانش آموزان امروز ما به عنوان نسل چهارم انقلاب باید به سلاح علم، ایمان و اخلاق مسلح باشند تا بتوانیم در تمامی جبهه ها بر دشمنان پیروز و موفق باشیم.

 

گفتنی است مشابه این آیین در تمامی مدارس شهرستان برگزار شد و همچنین زنگ انقلاب باحضور بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولین شهرستانی در دبیرستان عصمت روستای دوریسان نیز نواخته شد.

 

 یادآور می شود به دلیل تعطیلی مدارس کشور در روز پنج‌شنبه 12 بهمن، مراسم زنگ انقلاب امروز پنج‌شنبه 14 بهمن ماه در سراسر کشور برگزار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد