نشست اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان پاوه با نماینده اورامانات برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297186|15:12 - 1396/11/20
نسخه چاپی
نشست اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان پاوه با نماینده اورامانات برگزار شد
نشست هم اندیشی اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان پاوه با نماینده اورامانات برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، این نشست که در ادامه سلسله نشست های آقای نادری با اصناف و اقشار مختلف مردم شهرستان های اورامانات است در راستای هم اندیشی و طرح مشکلات و مسائل مختلف بود.

 

از جمله مدعوین این نشست مدیرعاملان سمن ها و انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان،مسئولین سایت های محلی، خبرنگاران ، هنرمندان و اهالی قلم و ادب بود که به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشست دعوت شده بودند.

 

آقای نادری پس از شنیدن بیانات، مطالبات، طرح مسائل و... اهالی فرهنگ و رسانه گفت:از اهالی قلم شهرستان تشکر می کنم،حتی اگر با زبان انتقادی از من اسم ببرند.اگر ناسزا هم بشنوم دلسرد نمی شوم.من عشایر طبع هستم و دوست دارم انتقاد بشنوم اما مغرضانه نباشد.

 

نادری در ادامه به حق آبه شد داریان اشاره کرد و گفت: آب سد داریان بیت المال است. در این خصوص به وزیر تذکر داده ام.بارها نامه نگاری کرده ام و پیگیری خواهم کرد.

 

شهاب نادری در ادامه بینش سیاسی بالای مردم را در انتخابات مثال زد و گفت:در دو دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بنده رای دوم را در شهرستان پاوه کسب کردم و این برای من جای افتخار دارد که به این مردم با بینش سیاسی بالا خدمت کنم.مدیون معلمین شهرستان هستم و تا ابد خود را شاگرد آنان می دانم.اگر شما می بیند جایی پایی کج می گذارم به من بعنوان رسانه و فعال فرهنگی تذکر بدهید.

 

نادری در ادامه به بحث درمانگاه تامین اجتماعی گریز زد و اظهار کرد: بنده دوسال برای تامین اعتبار درمانگاه پاوه از وزیر طرح سوال کردم و با همین رویه  رایزنی ها 60 میلیارد برای زیرساخت ها اعتبار گرفته ام.اعتبار جاده های شهرستان را به 4 میلیارد رسانده ام و الحمدلله وجدانم آسوده است که یک دقیقه از وقت مردم حوزه انتخابیه ام را هدر نداده ام. هیچ  مدیری در سطح شهرستان، استان و کشور جرات ندارد بگوید که بنده لابی گری ها و مطالبه گری هایم را برای خود و خانواده و نزدیکانم  انجام داده ام،زیرا بواقع اینگونه نبوده و نخواهد بود.

 

نادری موضوع نظارت بر مدیران را مطرح کرد و افزود: برای من عملکرد و توانمندی یک مدیر ملاک است نه بومی بودن وی. شاید یک مدیر اصفهانی بسیار توانمندتر و باشهامت تر از مدیران بومی بتواند به مردم خدمت کند.اما در مجموع مدیران بخش خصوصی بسیار برایم قابل احترام تر هستند...

 

نماینده اورامانات در ادامه بحران زلزله را یک فرصت برای همدلی بیشتر دانست و گفت: از تهدید زلزله می توانیم بهترین فرصت را برای جذب اعتبارات و کمک های مردمی و دولتی به یک منطقه واقعا محروم بدانیم.در تهران هنوز هم خیرین تلاش می کنند و به زلزله‌زدگان کمک رسانی می کنند. البته این نکته را هم لازم می دانم که باز هم تکرار کنم که اگر تلاش ها و مدیریت خوب جناب بازوند بعنوان مدیر ارشد استان نبود، در این بحران می گفتم که تسلیمم!اما بحق که تلاش های شبانه روزی ایشان قابل تقدیر است...

 

نادری ادامه داد: من فراجناحی،فراملی و فرامذهبی فکر می کنم و تمام تلاش هایم به این دلیل است که پیگیر امور مردم باشم. اگر پاوه و منطقه آباد شوند یک باقیات صالحات است.

 

نماینده اورامانات به ارزش افزوده استان اشاره کرد و گفت: ارزش افزوده استان را از 700 میلیون به 4 میلیارد و دویست هزار رسانده ام. همچنین تمام تلاش خود را برای گاز نوسود و نودشه به کار بسته ام اگرچه هزینه هر علمک نزدیک به 5 میلیون باشد!

 

نادری درخصوص موضوع گردشگری اظهار کرد: یکی از پردرآمدترین شغل ها موضوع گردشگری است که در همین بحران زلزله من پیشنهاد جاذبه گردشگری زلزله را مطرح کردم که از حداقل زمان حداکثر استفاده را کنیم.

 

نادری در پایان به موضوع مشاورینش اشاره کرد و گفت: از بانوان هم در این زمینه کمک خواهم گرفت و شاید برای 20 تا 30  نفر دیگر که واقعا کمکم کنند، حکم مشاوره صادر کنم.زیرا انتظار همیاری از طرف مردمم را دارم و موکل شما هستم.

 

رچند در موضوعی مانند بودجه در کانال اطلاع رسانی اعلام کردم که پیشنهادات خود را اعلام فرمایید اما تنها یک نفر پیشنهاد داد.


در نهایت اینکه این گفتگوها و نشست ها برایم ارزشمند است و ان شاءالله ادامه خواهد داشت.


در پایان این نشست از اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان تقدیر بعمل آمد.

کوثر فخری

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد