ماموستا قادری:

دشمن بیشترین فشار را در حوزه فرهنگی بر کشور وارد می‌کند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297189|01:45 - 1396/11/21
نسخه چاپی
دشمن بیشترین فشار را در حوزه فرهنگی بر کشور وارد می‌کند
امام جمعه پاوه در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و هیئت همراه با وی، گفت: دشمن بیشترین فشار را در حوزه فرهنگی بر کشور وارد می‌کند و برخلاف جنگ‌های نظامی و اقتصادی در عرصه فرهنگی راه‌های نفوذ دشمن بسیار خطرناک است.

به گزارشهزار ماسوله، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این دیدار ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه را شخصیتی محبوب و دوست‌داشتنی برای مردم استان عنوان کرد و گفت: ماموستا قادری شخصیتی محبوب و جهانی و از رجال برجسته اهل سنت کشور می باشد که همواره مورد احترام و توجه ویژه مقام معظم رهبری بوده است.

 

وی با بیان اینکه بنده اصالتا اهل شهرستان گیلانغرب می‌باشم، اظهار کرد: حضور مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه و تشریف فرمایی ایشان در شهرستان های گیلانغرب و پاوه نقطه مشترکی بین من و ماموستا ملا قادر قادری است، و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مردم این مناطق و ماموستا قادری را به فال نیک گرفته و به آن افتخار می کنیم.

 

ماموستا قادری امام جمعه پاوه نیز با بیان اینکه نفوذ فرهنگی دشمن بسیار خطرناکتر از نفوذ اقتصادی و نظامی است، افزود: دشمن بیشترین فشار را در حوزه فرهنگی بر کشور وارد می‌کند و برخلاف جنگ‌های نظامی و اقتصادی در عرصه فرهنگی راه‌های نفوذ دشمن بسیار خطرناک است زیرا بدون هیاهو جامعه را با ابزارهای فرهنگی مورد هجوم قرار می‌دهد.

 

وی اظهار کرد: مقابله با این هجوم فرهنگی دشمن بسیار سخت و مستلزم نیروهای کارآمد و متخصص، برنامه و هزینه است اما متأسفانه در حوزه بسیار مهم و تاثیرگذار فرهنگ برنامه خاص و مدیران متخصص در کشور وجود ندارد و حتی گاهی اوقات حاضر به سرمایه‌گذاری در این زمینه نیستیم.

 

 گفتنی است در پایان ماموستا قادری امام جمعه پاوه کتاب «ماموستا» خاطرات خود را به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اهداء کرد و مجیدیزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز به رسم یادبود هدیه‌ای به ماموستا قادری تقدیم کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد