معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد:

لزوم تسریع در صدور کارت مرزنشینی برای مرزنشینان ۳ شهرستان

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297231|09:06 - 1396/12/03
نسخه چاپی
لزوم تسریع در صدور کارت مرزنشینی برای مرزنشینان ۳ شهرستان
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه خواستار سرعت بخشیدن در صدور کارت مرزنشینی برای شهرستان‌های ثلاث، پاوه و سرپل ذهاب شد.

به گزارشهزار ماسوله، دوازدهمین جلسه شورای ICT استان کرمانشاه امروز به ریاست رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

 در ابتدا  رحیمی در خصوص کارت مرز نشینی که توسط دفاتر پیشخوان و در شهرستانهای ثلاث باباجانی، پاوه و سرپل ذهاب به مردم منطقه ارائه میشود مباحثی را مطرح نمود و خواستار پیش بینی تمهیدات لازم به منظور سرعت بخشیدن به روند صدور کارت مرز نشینی در منطقه مذکور شد.

 در ادامه جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مطالبی در خصوص اعتبارات حوزه ICT استان و تاکید بیش از پیش در جهت تخصیص اعتبارات منطقی در حوزه ی ICT استان مطرح نمود و مقرر شد با هماهنگی و جلسات کارشناسی دستگاههای ذیربط راهکارهای لازم به منظور در اولویت قراردادن شرکتهای استانی در امور خرید و عقد قراردادهای این حوزه ارائه گردد.

در ادامه جلسه مقرر شد پی گیری های لازم جهت جذب اعتبارات ریالی در حوزه ICT از صندوق توسعه ملی صوت گیرد.

 تاکید بر ارائه وام های کم بهره روستایی توسط پست بانک به اشتغال در حوزه ی ICT و گزارش کاملی توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان که از رویداد نمایشگاه الکامپ که ار تاریخ ۲۴ الی ۲۷ بهمن ماه در کرمانشاه برگزار شد از دیگر مطالب عنوان شده در جلسه شورای ICT بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد