نایب قهرمانی پاوه در مسابقات والیبال دختران متوسطه اول استان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297244|02:10 - 1396/12/07
نسخه چاپی
نایب قهرمانی پاوه در مسابقات والیبال دختران متوسطه اول استان
در مسابقات والیبال دانش آموزان دختر استان در مقطع متوسطه اول تیم شهرستان پاوه به مقام دوم دست یافت.

به گزارشهزار ماسوله، تیم دبیرستان متوسطه اول بشارت پاوه در این مسابقات با شکست تیم های کنگاور، اسلام آباد و جوانرود به عنوان سرگروە به مرحله ی بعد صعودکرد و در بازی ضربدری نیز باشکست روانسر به فینال رسید، اما در بازی فینال با قبول شکست از تیم ناحیه سه کرمانشاه، نایب قهرمان این مسابقات شد.

 

گفتنی است تیم دبیرستان متوسطه اول بشارت پاوه باحضور مونا عزیزی، نیایش احمدی، کاژین علیزاده، سپیده صدایی، بیتا رضایی، پانیذ برزگرفرد، طنین صالحی، شیلا لطفی پور، ندا عبدی، آلا نادری، روژیناعبدی و آرینا احمدی و مربی‌گری و سرپرستی فردیا محمدی و فاطمه نادری در این مسابقات به رقابت پرداخت.

 

یادآور می شود آرینا احمدی، نیایش احمدی، آلانادری و طنین صالحی از پاوه برای تیم منتخب استان جهت حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

 

 

همچنین در مسابقات مینی والیبال دانش آموزان دختر استان نیز تیم شهرستان پاوه به مقام سوم دست یافت.

 

، تیم دبستان دخترانه حضرت سمیه پاوە در این مسابقات باشکست تیم های ناحیه یک و گیلانغرب به عنوان سرگروە به دور دوم صعودکرد و با شکست در بازی ضربدری در مقابل تیم ناحیه دو کرمانشاه، در بازی ردە بندی با پیروزی مجدد مقابل ناحیه یک کرمانشاه به مقام سوم دست یافت.

 

گفتنی است تیم دبستان حضرت سمیه پاوه باحضور باران قادری زادە، ساینا خدامرادی، فاطمە کاکابرایی، آرینا مولودی، دنیا کریمی، روژین ولدبیگی، روژان صحرایی و سانا ولدبیگی و مربی‌گری و سرپرستی فردیا محمدی و فاطمه نادری در این مسابقات به رقابت پرداخت.

 

یادآور می شود دنیا قادرپور، باران قادری زاده و ساینا خدامرادی از پاوه برای تیم منتخب استان جهت حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد