سفیران سنجش استان گلستان مهمان مدارس پاوه شدند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297248|01:49 - 1396/12/08
نسخه چاپی
سفیران سنجش استان گلستان مهمان مدارس پاوه شدند
کارشناسان سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در راستای طرح نظارت جامع صبح امروز از مدارس متوسطه دوم شهرستان پاوه بازدید به عمل آوردند.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در آیین استقبال از مهمانان گلستانی که در سالن جلسات مدیریت برگزار شد، گفت: استان گلستان مشاهیر و انسان فرهیخته و نخبگان زیادی در علوم مختلف داشته است که همه آنها پرورش یافته نظام تعلیم و تربیت و نتیجه تلاش و مجاهدت کارشناسان و معلمان این استان بوده است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که حضور کارشناسان سنجش استان گلستان در استان کرمانشاه و شهرستان پاوه منجر به تبادل اندیشه و انتقال تجارب ارزنده این عزیزان به مدیران مدارس و فرهنگیان منطقه شود، تا با کاربست این تجارب بتوانیم بارشد و سیر صعودی حرکت در جهت دستیابی به اهداف نظام تعلیم و تربیت را ادامه دهیم.

برزگرفرد ضمن ارائه گزارشی از تاریخ آغاز بکار مدارس رسمی و دایر شدن اولین مدرسه شهرستان پاوه در سال 1305، به وضعیت فعلی مدارس پرداخت و گفت: هم اکنون 875 نفر فرهنگی شاغل در 61 مدرسه شهرستان پاوه شامل 28 مدرسه ابتدایی، 19 مدرسه متوسطه اول و 14 آموزشگاه متوسطه دوم و هنرستان ها مشغول  خدمت به دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه مهمانان گلستانی را سفیران سنجش این استان معرفی کرد که با هدف تبادل اطلاعات و انتقال تجارب ارزنده در استان کرمانشاه حضور پیدا کرده اند تا زمینه ارتقاء علمی و آموزشی دانش آموزان این دو استان بیش از پیش مهیا شود.

خداداد عباسی کارشناس مسئول سنجش اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز با بیان اینکه کارشناسان سنجش استان گلستان از روز جمعه هفته گذشته مهمان استان ما بوده اند، گفت: بازدید از مدارس استان و تبادل دانش و استفاده از تجارب یکدیگر هدف سفر یک هفته ای کارشناسان سنجش اداره کل آموزش و پرورش گلستان و شهرستان های این استان به کرمانشاه بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد