طی یک نشست صمیمانه ؛

تقدیر امام جمعه کرمانشاه از گروه کارآفرین پاوه‌ای

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297256|17:24 - 1396/12/09
نسخه چاپی
تقدیر امام جمعه کرمانشاه از گروه کارآفرین پاوه‌ای
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از گروه کار آفرین پاوه‌ای به خاطر خلاقیت و تلاش‌های آنان در زمینه اشتغالزایی، قدردانی کرد.

به گزارشهزار ماسوله، آیت الله "مصطفی علما" امام جمعه کرمانشاه امروز (۹ اسفند) چهارشنبه در نشست با مدیران این گروه کارآفرین نیازامروز کشور را اجرای طرح‌های کم هزینه و اشتغالزا در کشور دانست.

 

نماینده، ولی فقیه در استان تحقق اقتصاد مقاومتی در کشورراالگو برداری از فعالیت‌های چنین گروه‌های بر شمرد.

 

در این نشست دکتر فریبرزعزیزی مدیر این گروه کار آفرین گفت: ما فعالیت‌های خود را در روستای زردویی آغاز کردیم و امروز در استان کرمانشاه و حتی استان‌های هم جوار بیش از هزار و ۲۰۰ نفر به طور مستقیم در شرکت‌های ذیربط این گروه مشغول بکار شده اند.

 

وی افزود: فقط در روستای زردویی تا کنون بیش از ۷۰ نفر در بخش‌های مختلف تولید نان‌های محلی، دامداری و پرورش مرغ محلی، زنبور داری وگیوه بافی اشتغال زایی شده است.

 

وی افزود: تاکنون در شرکت‌های ذیربط این گروه نزدیک به ۱۶۰ ثبت اختراع داشته ایم که همه تجاری سازی شده اند که می‌توان به صنعتی کردن نان محلی اشاره داشت و باید اشاره داشت که اکثر این فعالیت‌ها با حمایت‌های تسهیلاتی صندوق کار آفرینی امید انجام شده است.

 

عزیزی گفت: تولیدات بازی‌های فکری و آموزشی یکی دیگر از فعالیت‌های این گروه است که با میزان تولید سالانه ۲۷ هزار بسته یکی از بخش‌های مهم در بحث تولید و اشتغال است.

 

وی افزود: این گروه همچنین در فعالیت‌های فرهنگی مانند ثبت روستای زردویی به عنوان روستایی عید نوروز با برگزاری مراسم این عید به شکل کاملا سنتی و اصیل خود، ثبت قرآن قائن (متعلق به دوران تیموریان، که نزد مردم منطقه اهمیت بالایی دارد) جزو آثار ملی و برگزاری بزرگترین جشن انار کشور فعالیت دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد