شهرياري خبر داد؛

بازگشایی راه چند روستای پاوه در اثر بارش های شدید/بارش 590 ميلمتر باران در شهرستان

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297258|17:41 - 1396/12/09
نسخه چاپی
بازگشایی راه چند روستای پاوه در اثر بارش های شدید/بارش 590 ميلمتر باران در شهرستان
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان پاوه گفت: راه ارتباطی پاوه به شهر باينگان در نزديكي چشمه سفيد آب و شهر باینگان به روستاهای تابعه در شهرستان پاوه كه در اثر بارش هاي اخير و ريزش كوه مسدود شده بود باز شده است.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت:  راه ارتباطی پاوه به شهر باينگان در نزديكي چشمه سفيد آب و شهر باینگان به روستاهای تابعه در شهرستان پاوه كه در اثر بارش هاي اخير و ريزش كوه مسدود شده بود باز شده است.

 

باراهيم شهرياري افزود: به دنبال بارش شدید و چند روزه باران در شهرستان پاوه ، بامداد چهارشنبه نهم اسفند راه ارتباطی روستاهای پایین دست بخش باینگان با مرکز این بخش و همچنين راه پاوه به شهر باينگان در نزديكي چشمه سفيد آب به دلیل ریزش کوه بسته شد.

 

وي گفت: همکاران ما ساعت 4 بامداد امروز این مسیر را بازگشایی کردند اما ساعاتی بعد و با ریزش مجدد کوه، جاده بازهم مسدود شد.

 

وي ادامه داد: تیم های راهداری همچنان این مسیر را بازگشایی کردند به طوري كه تردد خودرو در آن به صورت عادی در جریان است.

 

شهرياري با اشاره به افزايش آمار بارش ها نسبت به سال گذشته تصریح کرد: طی پنج ماه اخیر میزان بارش در این شهرستان به 590 میلیمتر رسیده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش بيش از 22 درصدی را نشان می‌دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد