منصور وهابي خبر داد :

با همت آموزش و پرورش كانون بازنشستگان منطقه نوسود تأسيس شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297260|02:12 - 1396/12/12
نسخه چاپی
 با همت آموزش و پرورش كانون بازنشستگان منطقه نوسود تأسيس شد
كانون بازنشستگان منطقه نوسود با حضور پيشكسوتان تعليم و تربيت فعاليت خود را آغاز نمود.

به گزارشهزار ماسوله، وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش در اين مراسم از بازنشستگان به عنوان محور حركت ،رشد و توسعه جامعه ياد كرد و افزود : هدايت نسل جوان و جديد جامعه كه از قشر سالخورده و با تجربه الگو پذيري مي كنند يكي از رسالتهاي بازنشستگان است .

 

وي بيان داشت: بازنشستگي نه تنها پايان دوران زندگي نيست بلكه آغاز نقش پذيري جديد در جامعه است و بر لزوم انتقال  تجربه اين قشر فرهيخته و با تجربه به نسل جوان تأكيد كرد.

 

رئيس اداره آموزش و پرورش خطاب به بازنشستگان گفت: شما پيشكسوتان تعليم و تربيت  بخش مهمي از عمرتان  را در مسير هدايت و روشنگري فرزندان اين مرز و بوم سپري نموده ايد و امروز افتخار داريد كه در جايگاه تعليم و تربيت كه جايگاه بسيار والا و ارزشمند ي است قرار گرفته  لذا ضرورت دارد كه تجارت و اندوخته ها خود را در اختيار نسل جوان و سايرين قرار دهيد .

 

وهابي  تربيت نسلي بزرگ از انديشمندان و فرهيختگان و پيشرفت هاي حاصل شده در مراتب مختلف اجتماعي را مرهون زحمات آنان عنوان كرد. و اظهار داشت: جايگاه امروز ايران اسلامي در قله هاي بزرگ توسعه و پيشرفت علمي و فن آوري نوين در سايه تلاش و زحمات معلمان ديروز و بازنشستگان امروز است . لذا آموزش و پرورش نيازمند تفكر ، همراهي ، وهمفكري شما عزيزان است و اگر تجربه شما در كنار توان نيروي جوان قرار گيرد بدون شك مسير بهبود و ترقي را براي ما فراهم مي كند.

 

رئيس اداره آموزش و پرورش قدر داني از زحمات بازنشستگان و تكريم ارزشهاي انساني و پاسداشت سالهاي خدمت اين افراد را از وظائف تمام اقشار جامعه بر شمرد .

 

وي با بيان اينكه در كشور هاي توسعه يافته بازنشستگي آغاز راه و بكارگيري خرد  و دانش و تجربه است ،گفت: ايجاد كانون بازنشستگان نوسود را حركتي مهم و با ارزش براي هم انديشي ، تبادل تفكر و انتقال تجربه دانست  و اظهار اميدواري كرد كه اين كانون به عنوان اتاق فكر حامي خوبي براي آموزش و پرورش منطقه در جهت رسيدن به اهداف عالي نظام تعليم و تربيت باشد. 

 

در ادامه جلسه آقایان ایوب زاده  و ناصر مصری و محمدعلی کریمی به نمایندگی بازنشستگان ضمن تشکر اززحمات وحمایتهای رئیس اداره مطالبی  را بیان نمودند.درپایان مراسم انتخابات برگزار گردید وآقایان ضرغام ایوب زاده بعنوان رئیس کانون ابابکر محبی نائب رئیس  وناصر مصری بعنوان خزانه دار انتخاب شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد