مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه:

مشارکت ده میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار به مدارس شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297272|01:21 - 1396/12/15
نسخه چاپی
مشارکت ده میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار به مدارس شهرستان پاوه
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار بیش از ده میلیارد ریال در سال تحصیلی جاری به مدارس شهرستان پاوه کمک کرده اند.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد در جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان پاوه که باحضور مسئولین و خیرین در سالن امتحانات امام خمینی برگزار شد، افزود: خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و مدرسه یار در سال تحصیلی جاری با مشارکت ده میلیارد و 500 میلیون ریالی به مدارس شهری و روستایی شهرستان قدمی بزرگ در راستای دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی مدارس برداشته اند.

 

وی ادامه داد و گفت: مشارکت 7 میلیارد ریالی خانواده شادروان رضا راه دار در ساخت مدرسه 6 کلاسه در روستای دشه، اهداء زمینی به ارزش 2 میلیارد ریال توسط خیرین روستای دوریسان جهت احداث دبستان 12 فروردین و همچنین مشارکت نقدی و غیرنقدی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیرین و اولیاء دانش آموزان به مدارس برگ زرینی است که به آن افتخار نموده و این همت بالا را ارج می نهیم.

 

برزگرفرد به تاریخ آغاز بکار اولین مدارس در شهرستان پاوه اشاره کرد و افزود: اولین مدرسه رسمی به سبک جدید در سال 1305 بامشارکت خیرین در پاوه دایر شد و از آن روز تاکنون مردم شهرستان همواره حامی و پشتیبان مدارس بوده اند به گونه ای که هم اکنون 25 درصد از ساختمان های مدارس توسط خیرین به آموزش و پرورش اهداء شده است.

 

سیدنجیب میرانی معاون فرماندار پاوه نیز در این جشنواره توجه به آموزش و پرورش را سبب پیشرفت جامعه عنوان کرد و افزود: هر ملتی به آموزش و پرورش توجه کند آن ملت از تمامی جهات قوی بوده و توجه بیشتر به آموزش و پرورش کاهش آسیب ها و پیشرفت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه کار آموزش و پرورش انسان سازی است، اظهار کرد: بزرگترین باقیات الصالحات کمک به مدارس و دانش آموزان است چراکه کار آموزش و پرورش انسان سازی است و این بزرگترین رسالتی است که ما برای پیشرفت در جامعه به دنبال آن هستیم.

 

میرانی از خیرین و فرهنگیان بی ادعایی که همواره در خدمت دانش آموزان هستند تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که این رویه همواره در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت تداوم داشته باشد.

 

گفتنی اجرای مولودی خوانی، قرائت دکلمه و شعر توسط دانش آموزان بخش های دیگری از این جشنواره بود.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد