معاون فرماندار شهرستان پاوه:

معلمان نقش اصلی و اساسی فرهنگ سازی را بر عهده دارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297305|21:59 - 1396/12/23
نسخه چاپی
معلمان نقش اصلی و اساسی فرهنگ سازی را بر عهده دارند
معاون فرماندار شهرستان پاوه گفت: معلمان نقش اصلی و اساسی فرهنگ سازی را در جامعه بر عهده دارند و جای پای معلمان در تمامی عناوین مثبتی که متوجه شهرستان پاوه می شود ملموس و محسوس است.

به گزارشهزار ماسوله، سید نجیب میرانی در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش در سال 96 از اهتمام اعضای شورای آموزش و پرورش به ویژه فرهنگیان معزز که در خط مقدم تعلیم و تربیت هستند تقدیر و تشکر نموده و برای آنها در سال جدید آرزوی صحت و سلامتی کرد.

 

وی اهتمام متولیان تعلیم و تربیت بخصوص فرهنگیان گرامی را در فرهنگ سازی مهم برشمرد و نقش معلمان را در کسب عناوینی در شهرستان همچون "پاوه دومین شهر بدون گدای خیابانی کشور" تاثیرگذار دانست.

 

میرانی خواستار خدمات رسانی مطلوب مراکز اسکان شهرستان به مهمانان نوروزی شد و از تمامی ادارت درخواست نمود که در این راستا همراه و همکار آموزش و پرورش باشند.

 

وی با بیان اینکه عدم همراهی مدیران مدارس با مجموعه ستادی آموزش و پرورش سبب عقیم ماندن کارها می شود، اظهار کرد: مدیران مدارس به طرح هایی همچون اعتکاف علمی و آموزشی توجه بیشتری داشته باشند چراکه این برنامه ها در راستای کمک به دانش آموزان طراحی شده است.

 

مصلح قادری مدیر دفتر امام جمعه پاوه نیز گفت: هرساله آموزش و پرورش به تنهایی مسئولیت اسکان مهمانان نوروزی را برعهده گرفته و به نوعی آبروی شهرستان را خریده است، که در اینجا لازم است از مجموعه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر ویژه به عمل آید.

 

وی عدم اجرایی شدن طرح های آموزش و پرورش را متوجه کم کاری برخی از مدیران و معلمان دانست و گفت: اگر مدیران و عوامل اجرای مدارس و همچنین معلمان اهتمام لازم را معمول نمایند طرح هایی همچون اعتکاف علمی و آموزش به خوبی در مدارس اجرا می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد