وزير اطلاعات در پاوه؛

مردم اورامانات در دينداري معروف هستند/مسئله بازگشايي مرز شوشمي را پيگير خواهم شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297327|16:07 - 1396/12/29
نسخه چاپی
مردم اورامانات در دينداري معروف هستند/مسئله بازگشايي مرز شوشمي را پيگير خواهم شد
وزير اطلاعات گفت: در دينداري مردم اورامانات معروف هستند كه اين دين داري و متعهد بودن مردم اورامانات براي ما مسئله قابل توجهي است و تا مي توانيم براي شما مردم عزيز خدمت خواهيم كرد و ان را وظيفه خود مي دانيم كه امنيت و معيشت را براي شما آماده كنيم.

به گزارشهزار ماسوله، وزير اطلاعات در ديدار مردم شهرستان پاوه با وي كه با حضور مسئولين شهرستان در مسجد شهدا پاوه برگزار شد در سخناني اظهار داشت: از سردار بزرگ پاوه و اورامانات جناب ماموستا قادري تشكر مي كنم چرا كه ايشان چراغ پر فروغي در اين منطقه بوده و همواره درخشيده و هدايت كرده اند و وجود ايشان هم باعث شده است كه پاوه همانند دژي مستحكم در دفاع از اسلام و انقلاب استوار و سربلند ايستادگي كند.

 

سيد محمود علوي افزود: علاقه من به عزيزان كرد مطلب تازه اي نيست و انتخاب پاوه هم انتخاب بي معنايي نبوده است چرا كه در سال 1366 در مناطقي از كرد نشين حضور پيدا كرديم مهرباني و صميميت را از مردم عزيز كرد ديديم و ما را شيفته خود كرد.

 

وي با بيان اينكه پاوه حساب جداگانه اي دارد گفت: نگين درخشان منطقه اورامانات و مناطق كردستان كشور است كه از خود آثار ماندگاري در دفاع از اسلام و انقلاب به جاي نهانده است.

 

وي گفت: نام بزرگاني همچون شهيد چمران و شهيد همت با نام اين شهرستان گره خورده و براي انسان دلبستگي به اين شهر را ايجاد مي كند.

 

وي با اشاره به حديثي از پيامبر بزرگوار اسلامي(ص) ادامه داد: محبوب ترين بندگان خدا در پيشگاه خدا كسي است كه نفعش به بندگان خدا بيشتر برسد و خدمت ما هم به شما مردم عزيز ، لطف الهي است و خدا را شاكريم كه خداوند اين لطف را به ما داده كه در خدمت شما باشيم.

 

وي افزود: امروز هم به عنوان نماينده دولت ، در خدمت شما عزيزان خواهيم بود.

 

وي در بخش ديگري از سخنان خودبا بيان اينكه خدمت كردن به مردم در دين اسلام به عنوان نماد و مظهر عقلانيت است گفت: رسول گرامي اسلامي نيز در حديثي مي فرمايند كه قله عقلانيت بعد از دين پذيرفتن، مهرباني با مردم ، خدمت كردن به انسان ها چه آدمهاي خوب و چه بد مي باشد و حكومت هم وظيفه دارد به همه خدمت كند .

 

وي گفت: اينكه دولت جمهوري اسلامي خود را موظف مي داند به مردم خدمت كند، تفاوتي در خدمت به اقوام و مذاهب مختلف نخواهد ديد و خدمت را براي همه مي داند.

 

وزير اطلاعات گفت: اسلام در مقام خدمت به همه است و جمهوري اسلامي هم وظيفه دارد به همه خدمت كند.

 

وي گفت: در دينداري مردم اورامانات معروف هستند كه اين دين داري و متعهد بودن مردم اورامانات براي ما مسئله قابل توجهي است و تا مي توانيم براي شما مردم عزيز خدمت خواهيم كرد و ان را وظيفه خود مي دانيم كه امنيت و معيشت را براي شما آماده كنيم.

 

وي افزود: ما وظيفه داريم كه امنيت همراه با آرامش براي شما مهيا كنيم.

 

سيد محمود علوي گفت: متاسفانه مشكل بيكاري در همه جا هست و تمام تلاش دولت هم اين است كه كار براي مردم ايجاد كند، ما دست كارآفرينان را خواهيم بوسيد و امنيت لازم را براي ايجاد شغل آنان فراهم مي كنيم.

 

وي با بيان اينكه امنيت كه فراهم باشد سرمايه گذار هم در مناطق مرزي اقدام به سرمايه گذاري مي كند افزود: مناطق مرزي مناطق آبادي هستند و سياست دولت هم اين است كه مناطق مرزي آباد باشند.

 

امروز مرز بودن يك امتياز است و دولت هم زمينه هاي رشد را به وسيله مرز فراهم مي كند در زمنه بازگشايي مرز شوشمي هم پيگير خواهم شد و پيام شما را هم انتقال خواهم داد كه ان شاالله شاهد بازگشايي اين مرز باشيم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد