اجرای طرح ترافیکی ویژه در پاوه از امروز آغاز شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297344|13:17 - 1397/01/15
نسخه چاپی
اجرای طرح ترافیکی ویژه در پاوه از امروز آغاز شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما از آغاز اجرای طرح ترافیکی ویژه از امروز ۱۵ فروردین ۹۷ در شهر پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما از آغاز اجرای طرح ترافیکی ویژه از امروز ۱۵ فروردین ۹۷ در شهر پاوه خبر داد.

 

سروان نور الدين عبدي گفت :هدف از اجرای این طرح(با توجه به کمبود معابر در شهر پاوه)طرح کاهش تردد وسایل نقلیه شخصی است.

 

ويافزود:با توجه به افزایش حجم وسایل نقلیه موتوری و عرض کم معابر و نبود زیر ساخت های مناسب،نبود پارکینگ های عمومی و همچنین استفاده بی رویه از وسیله نقلیه شخصی توسط بعضی از شهروندان تصمیم بر آن شد تا طرح ترافیکی در شهر پاوه به مرحله اجرا در آید.

 

وي گفت: از امروز این طرح در دو نوبت صبح و ظهراز ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ صبح و ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰ بعد ظهر محدوده طرح از سه راهی بیمارستان شروع و تا میدان شهداادامه دارد.

 

وي با بيان اينكه هدف كاهش استفاده از وسايل نقليه و ترافيك در پاوه است ادامه داد: اين طرح تنها با حمايت هاي مردمي امكان پذير خواهد بود.

 

وي با اشاره به اينكه پيشنهاد مي شود برای سفرهای درون شهری و جابجایی از وسایل نقلیه عمومی مسافر بری(تاکسی و آژانس)استفاده کنند گفت: خودروهاي سرويس مدارس با لوگو، تاكسي ، امدادي با آزير مي توانند بدون محدوديت تردد نمايند.

 

رئيسپلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوهموفقیت در اجرای این طرح ترافیکی را همکاری شهروندان اعلام و مراتب تقدیر خود را از کسانی که به قوانین و مقررات و همچنین حقوق سایر شهروندان احترام می گذارند اعلام می دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد