منصور وهابي خبر داد:

كسب رتبه هاي اول و دوم استان در جشنواره الگو هاي برترتدريس مدارس عشايري توسط فرهنگيان منطقه نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297379|19:05 - 1397/01/30
نسخه چاپی
كسب رتبه هاي اول و دوم استان در جشنواره الگو هاي برترتدريس مدارس عشايري توسط فرهنگيان منطقه نوسود
دو فرهنگي از آموزش و پرورش منطقه نوسود در جشنواره الگو هاي برترتدريس مدارس عشايري حائز رتبه اي اول و دوم استان شدند.

به گزارشهزار ماسوله، دو فرهنگي از آموزش و پرورش منطقه نوسود در جشنواره الگو هاي برترتدريس مدارس عشايري حائز  رتبه اي اول و دوم استان شدند.

 

وهابي رئيس آموزش و پرورش در اين خصوص به خبرنگار ما گفت: در جشنواره الگو هاي برترتدريس مدارس عشايري دو نفر همكاران فرهنگي اين منطقه به نام آقايان معاذ صالحي و آرمان بهرام زاده به ترتيب رتبه هاي اول و دوم استان را كسب نمودند.

 

رئيس اداره آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندي از موفقيت هاي اين دو همكار بيان داشت : توسعه و تقويت مهارتهاي حرفه هاي معلمان ، تشويق و ترغيب آنان با استفاده از روشهاي مختلف ياد دهي و يادگيري و بكار گيري فن آوري هاي اطلاعات و به روز در فرايند آموزشي و ايجاد رقابت سالم بين معلمان دوره ابتدايي را بر تكيه به پشتكار و روش هاي تدريس فعال و مؤثر به منظور تجارب مفيد آموزشي از اهداف جشنواره برشمرد .

 

وهابي از فرهنگيان فرهنگيان فرهيخته و همراه منطقه نوسود بعنوان نيروي  انساني كار آمد ، توانمند ، مسئوليت پذير و دلسوز نام برد و موفقيت هاي مستمر اين اداره را در زمين هاي مختلف را مر هون زحمات اين عزيزان دانست و براي آنان موفقيت روزافزون را در جهت خدمت هر چه بيشتر به دانش آموزان اين منطقه مرزي از خداوند سبحان مسئلت نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد