اختصاص ۲۲۰ دقیقه برنامه رادیویی به هر نامز

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 14026|07:47 - 1392/03/02
نسخه چاپی
هزارماسوله:معاون صدای سازمان صداوسیما گفت: در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری،۲۲۰دقیقه برنامه اختصاصی رادیویی برای هر نامزد پیش بینی شده است.محمدحسین صوفی با اشاره به اینکه این برنامه ها در دو بخش تهیه می شود، افزود: برنامه های عمومی شامل اهمیت، جایگاه، نقش مردم در انتخابات و مصاحبه ها و گفتگوهای مختلف انتخاباتی برای نشان دادن اهمیت حضور و شور حماسی مردم است .
  صوفی امروز در مراسم بازدید از استودیوهای اختصاص یافته به ضبط برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: استودیوهای ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ با امکانات پیشرفته دیجیتال برای ضبط برنامه های کاندیداها آماده شده است.

وی گفت: بخش دوم برنامه های رادیو نیز به برنامه های اختصاصی نامزدها تعلق گرفته است که با «عنوان ۶۰ دقیقه» ، خط مشی و اصول برنامه های کاندیداها را از زبان خودشان برای مردم بازگو می کند.

معاون صدای سازمان صداوسیما افزود: برنامه ۶۰ دقیقه در حوزه جوانان به سئوالاتی درباره مسایل  اشتغال، آینده، ازدواج و زمینه های پیشرفت جوانان ، برنامه ۶۰ دقیقه درباره دیدگاه کاندیداها در  امور معارفی به مسایل دینی و مذهبی و برنامه ۶۰ دقیقه ورزش و سلامت به محورهای ورزش و سلامت در جامعه می پردازد  .

وی گفت: پنج پیام سه دقیقه ای نیز از رادیو پیام برای کاندیداهای ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

صوفی اضافه کرد: کاندیدا ها می توانند برنامه های اختصاصی خود را در استودیوهای مجهز صداوسیما تهیه کنند و یا به صورت ضبط شده در اختیار رادیو قرار دهند.

معاون صدا با بیان اینکه برنامه های ۶۰ دقیقه ای از رادیو ایران ، جوان ، ورزش و معارف و پیام پخش می شود، گفت: در مجموع همه شبکه های رادیویی به نوعی درگیر هرچه باشکوه برگزار شدن انتخابات هستند.

صوفی در ادامه به مناظره های زنده تلویزیونی کاندیداها نیز اشاره کرد و افزود: این مناظره ها همزمان از رادیو ایران پخش می شود و تکرار آن را علاقه مندان می توانند از شبکه رادیویی جوان بشنوند.

وی با اشاره به اینکه مجریان و گویندگان برنامه های انتخاباتی رادیو از بین گویندگان مجرب و با سابقه زن و مرد انتخاب شده اند،گفت:کاندیداها می توانند در رادیو تشریح و توضیح بیشتری درباره برنامه هایشان با مردم داشته باشند .

معاون صدا درباره انتخابات ریاست جمهوری افزود:برگزاری انتخابات اوج دموکراسی و مردم سالاری در کشور است.

صوفی گفت: در مجموع انتخاباتی که کشور داشته است مردم با داشتن شعور و آگاهی حضور پررنگی در همه انتخاب ها به ویژه انتخابات ریاست جمهوری داشته اند.

وی افزود:مردم کشورمان به ویژه امسال که سال حماسه سیاسی و اقتصادی است شور و شعور حماسی خود را به رخ دنیا می کشند و در این خصوص صدا و سیما برنامه های متعدد و متنوعی ارائه خواهد کرد.

صوفی گفت: در رادیو نیز از دی پارسال مرحله تولید و پخش برنامه های انتخاباتی با شیب ملایمی آغاز شد و از ۲۸ اردیبهشت امسال به اوج خود رسید و تا پایان انتخابات به این برنامه ها ادامه خواهد داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد