بازديد امام جمعه شهرستان پاوه از دستگاه و تجهيزات پزشكي شبكه بهداشت روستاي شمشير

کد خبر: 240815|00:49 - 1393/06/02
نسخه چاپی
امام جمعه شهرستان پاوه از دستگاه ها و تجهيزات پزشكي استقرار يافته در روستاي شمشير اين شهرستان بازديد به عمل آورد.
به گزارش خبرنگارهزارماسولهامام جمعه شهرستان پاوه از دستگاه ها و تجهيزات پزشكي استقرار يافته در روستاي شمشير اين شهرستان بازديد به عمل آورد.
شهرستان پاوه يكي از سه شهرستان در كل ايران است كه به عنوان شهرهاي پايلوت در كشور جهت استقرار دستگاههاي پيشرفته پزشكي معرفي شده اند.
امام جمعه شهرستان پاوهدر اين بازديد اظهار داشت:هدف از حضور در اين مكان تقدير و تشكر از افرادي است كه در طول نه ماه براي پياده كردن و تحقق بخشيدن به يك نيت معقول و مقبول زحمات زيادي را كشيده اند.
ماموستا ملا قادر قادري افزود:دكتر مظهري با ديداري كه سال گذشته با اينجانب داشتند گفت:بنا به پيشنهاد بنيادبركت تلوابسته به ستاد اجراي فرمان امام (ره) قرار است "در كشور پهناور ايران سه شهرستان ، به عنوان شهر پايلوت ، خدماتي ارزنده در مركز و شرق و غرب براي مردم ارائه شود" كه يكي از آن شهرها كه مورد محبت مسئولين تهران و كرمانشاه قرار گرفت و با استقبال اين شهرستان همراه بود شهرستان پاوه بود.
وي گفت:بر اين باور بوديم كه بنياد بركت تل وابسته به ستاد اجرايي فرمان امام (ره) در اين كار دخيل است، اين امر تحقق پيدا خواهد كرد.
ويضمن تقدير و تشكر از مسئولين وزارت بهداشت و درمان تهران، كرمانشاه و پاوه، علوم پزشكي كرمانشاه ادامه داد: از طرف خود و مردم شهرستان كه از بدو انقلاب اسلامي در راستاي دفاع از اسلام و رهبري گام برداشته اند، نسبت به اين امر مهم نهايت تقدير و تشكر را داريم.
ماموستا ملا قادر قادريبا اشاره به آيه اي از قرآن تصريح داشت: اگر مردم از زحمات افراد خدوم تشكر نمايد قطعا خدمات در جامعه و رفاه و محبت و دوستي بيشتر خواهد شد .
وي ادامه داد:ما هم از خالق خود و هم از مسئولين جمهوري اسلامي كه شهرستان پاوه را به عنوان يكي از سه شهرستان پايلوت در كل كشور انتخاب نمودند ممنون و كمال تقدير و تشكر را داريم.
ماموستا ملا قادر قادري افزود:دستگاهها و تجهيزات استقرار يافته در اين شهرستان محروم نياز مبرم اين شهرستان است كه حقيقتا يكي از امتيازات جمهوري اسلامي به اين منطقه است.
ويبا اشاره به همت والاي مسئولين در اين طرح در راستاي اتمام و عملي نمودن آن گفت: قصد و هدف شما در اين راستا قابل تحسين و انتظار ما نيز به مرحله اتمام رساندن اين طرح است.
وي در پايان گفت:در شهرستان مرزي كه در اطراف ما ، جنگ و خونريزي وجود دارد ما كمال امنيت و آرامش را در اين منطقه داريم و انشالله در سايه نظام جمهوري اسلامي ايران ،خدمات بيشتري به مردم اين شهرستان مرزي ارائه شود كه اين خدمات هم پيام رساني از لحاظ سياسي اجتماعي و فرهنگي براي مردم و خارج منطقه باشد.
در ادامهمدير پروژه هاي سلامت الكترونيك وزارت بهداشتو مشاور شركت بركت تل وابسته به ستاد فرمان اجرايي حضرت امام(ره)با ارائه توضيحاتي در رابطه با استفاده دستگاههاي مستقر يافته اظهار داشت: برقراري دستگاهها و تجهيزات پزشكي در اين شهرستان با حمايتهاي امام جمعه شهرستان و همت و تلاش مسئولين كرمانشاه و شهرستان پاوه همراه بود.
دكتر سيد رضا مظهري افزود:تجهيزات و دستگاههاي كامل پزشكي و معاينات از راه دور ،در اين شهرستان و بخشهاي تابعه اسقرار مي يابند .
وي گفت:اين دستگاهها به ما كمك موثري در كشف زودرس بيماران و اقدام به جلوگيري از بيماري و پيش درمان آن براي بيماران ، داشته باشد.
وي ادامه داد:دستگاههاي تخت هوشمند با مجهز بودن دوربين هاي پيشرفته جهت معاينات از راه دور، فشار سنج، فشار خون،تشخيص دماي بدن،اندازه گيري ضربان قلب و نبض، آزمايش ادرار و دوربين هاي استفاده در حلق و گوش از تجهيزات پزشكي استقرار يافته در شهرستان پاوه و بخش هاي تابعه مي باشد.
وي در پايان گفت:با استفاده از دستگاه تخت هوشمند تمام اطلاعات كسب شده از بيمار با تصاوير آن، كه امكان حضور پزشك در محل وجود نداشته باشد به مركز پزشك متخصص جهت معاينه و مشاهده وضعيت بيمار ارسال مي شود.




نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد