مهلت ثبت نام در انتخابات اتحاديه هاي صنفي تا پنجم آذر ماه

کد خبر: 89014|22:46 - 1392/08/27
نسخه چاپی
مهلت ثبت نام در انتخابات اتحاديه هاي صنفي تا پنجم آذر ماه
رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت:ثبت نام در انتخابات اتحاديه هاي قنادان و فراورده هاي لبني؛لوازم التحرير و كتابفروشان؛قصابان و مرغ فروشان؛خبازان و مشاورين املاك خودرو تا پنجم آذر ماه مهلت باقي است.
هوشيار عبدالله زاده مدير اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه طي گفتگويي با خبرنگار هزار ماسوله اظهار داشت:ثبت نام در انتخابات اتحاديه هاي قنادان و فراورده هاي لبني؛لوازم و التحرير و كتابفروشان؛قصابان و مرغ فروشان؛خبازان و مشاورين املاك خودرو تا پنجم آذر ماه زمان باقي است.
وي افزود:افراد واجد شرايط در صورت داشتن پروانه كسب مي توانند در مدت زمان تعيين شده بر اساس آيين نامه اجرايي اقدام به ثبت نام كنند .
وي گفت:در صورتي كه افراد ثبت نام شده كمتر از 9 نفر باشند در دو مرحله ده روزه تمديد خواهد شد و اگر همچنان به حد نصاب نرسيد كميسيون نظارت با انتخاب سه نفر به عنوان هيئت سرپرستي در صورت واجد بودن شرايط اقدام به تعيين و انتخاب افراد براي اتحاديه هاي مربوطه مي نمايد.
عبدالله زاده گفت:داوطلب شدن كاركنان اتحاديه ها و اتاق اصناف در انتخابات هيات مديره اتحاديه هاي صنفي منوط به استعفاي آنان از شغل قبلي خود پيش از ثبت نام در انتخابات است.
وي در پايان گفت: شرايط داوطلبان عبارت است از:
تابعيت جمهوري اسلامي ايران و اعتقاد و التزام به نظام
نداشتن سوء پيشينه كيفري
عدم ممنوعيت تصرف در اموال
عدم اعتياد به مواد مخدر
عدم اشتهار به فساد
داشتن حداقل مدرك تحصيلي ديپلم براي افراد فاقد سابقه عضويت در هيات مديره اتحاديه
داشتن پروانه كسب معتبر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد