بارش 165 میلمتری باران در پاوه:

فرياد تشنگي شاهو شنیده شد/از آبگرفتگی معابر تا پرآب شدن سالن 2500 نفری پاوه+تصاویر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293461|15:10 - 1394/08/07
نسخه چاپی
فرياد تشنگي شاهو شنیده شد/از آبگرفتگی معابر تا پرآب شدن سالن 2500 نفری پاوه+تصاویر
بارش باران که از چند روز گذشته شهرستان پاوه را فرا گرفته است، همچنان ادامه دارد.

به گزارشهزار ماسوله،  بارش باران كه از روز دوشنبه در اين شهر آغاز شد، اكنون سبب آبگرفتگي سطح عمومي شهر و كندي در تردد وسايل نقليه و عابران شده است.

اكنون پس از گذشت دو روز از آغاز بارش باران كه باعث شادماني و خوشحالي مردم گرديد و در برخي از نقاط شهر سبب آبگرفتگي معابر و جداول شد همين امر با نبود زيرساختهاي مناسب موجب نارضايتي عمومي شهروندان نیز گردیده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما ميزان بارش از روز دوشنبه تا صبح روز پنجشنبه را بيش از 165 ميليمتر اعلام كرد و گفت: با ورود سامانه بارش زا از روز دوشنبه تاكنون، شاهد بارش شدید در شهرستان پاوه بودیم که موجب ثبت بارش باران به ميزان 165 میلی متر تا صبح امروز گرديد.

در پی این بارش ها خشکسالي که چندين سال است در این شهرستان نمود پیدا کرده است و اکثر چشمه های ارتفاعات شاهو که در طول سال تنها به مدت سه ماه جاری می شوند اکنون با آغاز این بارش ها در سال زراعی جدید امیدواریم که سفره های زیر زمینی ارتفاعات شهرستان سیراب شده و مشکلات بحران کم آبی را در تابستان حل نماید.

آبگرفتگي معابر ،ريزش سنگ و شن در جاده هاي ترددي، بسته شدن گردنه تته و پر شدن سالن ورزشي 2500 نفري اين شهر از آب جاري شده كوچه ها،از مشکلات به وجود آمده ناشی از بارش باران در این شهرستان در مقابل شادمانی و خوشحالی مردم است.

اگر در برخی از نقاط شهر جداولی را جهت انتقال آبهای جاری شده شهر به نقاط پایین دست شهرستان مشاهده می شود در محدوده سالن 2500 نفری پاوهنبود هیچ گونه زیرساخت مناسب و جدولی در کنار کوچه و خیابانباعث پرآب شدن این سالن شده است.

در پی بارشهای چند روز اخیر نیز علاوه بر طغیان چشمه بل شهرستان پاوه در مظهر جدید خود ، تصاویر طبیعی زیبایی نیز در این منطقه ایجاد کرده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد