این تحلیل را حتما بخوانید؛

10 دلیل عقلی و منطقی برای رای ندادن به لیست مورد حمایت احزاب اصلاح طلب و دولتی در کرمانشاه/ آینده از همین الان قابل پیشبینی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293979|23:15 - 1394/12/04
نسخه چاپی
10 دلیل عقلی و منطقی برای رای ندادن به لیست مورد حمایت احزاب اصلاح طلب و دولتی در کرمانشاه/ آینده از همین الان قابل پیشبینی است
حداقل 10 دلیل منطقی می توان ذکر کرد که به استناد به آنها رای دادن به ترکیب لیستهای معرفی شده از سوی احزاب اصلاح طلب و دولتی عقلانی نیست.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، احزاب اصلاح طلب و به اصطلاح حامیان دولت و احزاب دولت ساخته در کرمانشاه بعد از روی کار آمدن دولت روحانی طی سه سال گذشته بسیار تلاش کرده اند که نمود و بروز داشته باشند.

 

مجموعه ای از عملکرد آنها همواره روی خروجی رسانه ها قرار گرفته است و تا امروز که چند روزی بیشتر تا انتخابات مجلس دهم باقی نمانده است و کار آنها به انتشار چند لیست ختم شده، مردم با مشی آنها آشنا شده اند.

 

اما چرا نباید به لیستی که اصلاح طلبان و احزاب دولتی تنظیم کرده اند رای داد؟ شاید بتوان ادله منطقی و عقلانی این جمله را در موارد زیر خلاصه کرد  و نوشت که نباید به این لیستها رای داد چون:

 

1. عقلانی نیست به لیستی رای داد که تنظیم کنندگان آن در کرمانشاه به عنوان احزاب اصلاح طلب طی 3 سال گذشته نتوانسته اند حتی یک جلسه کامل را با حضور همه اعضا و بدون اختلاف دور هم بنشینند و نتایج آن را برای مردم رسانه ای کنند.

 

2. عقلانی نیست خانه ملت را به دست کاندیداهای مورد حمایت احزابی سپرد که جلسات متعدد آنها طی 3 سال گذشته با مشت و لگد، پرتاب اشیاء به یکدیگر و... نیمه تمام مانده و کار به پا در میانی پلیس کشیده شده است.

 

3. عقلانی نیست به لیست احزابی اعتماد کرد که برخی دبیران آنها هنوز به دلیل تنش های به وجود آمده در جلسات خود از یک دیگر به دادگاه شکایت کرده  و بعضا پرونده های مفتوح دارند.

 

4. عقلانی نیست به لیست گروه هایی رای داد که در اوج همکاری دستگاه های دولتی با خود از تشکیل یک شورای هماهنگی واحد عاجزند و علاوه بر تشکیل چند شورای مجزا برخی از خود احزاب اصلاح طلب نیز حاضر به شرکت در جلسات هیچ یک از آنها نیستند.

 

5. عقلانی نیست به لیست احزابی اعتماد کرد که بعضا از اعضای آنها امروز بعد از تخلفاتی متهم به تجزیه طلبی هستند و به خارج از کشور گریخته اند.

 

6. عقلانی نیست مجلس شورای اسلامی را که باید بر عملکرد دولت منتخب مردم نظارت کند به دست لیست مورد حمایت احزابی سپرد که معتقدند نمایندگان مجلس باید کاملا همراه با دولت بوده و به اصلاح وکیل الدوله باشند تا وکیل ملت.

 

7. عقلانی نیست برای تشکیل خانه ملت به لیست احزابی اعتماد کرد که طی سه سال گذشته حتی یک نامه، مقاله، یادداشت و... در مطالبه خواست مردم و رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی و فرهنگی استان به مسئولین دولتی ننوشته اند و عملکرد مدیران اجرایی تحت حمایت آنها منجر به بدتر شدن همه شاخص های اقتصادی و توسعه در کرمانشاه از جمله بیکاری، طلاق، اعتیاد، مهاجرت منفی، رکود عمرانی و اقتصادی، فناوری اطلاعات، تورم منطقه ای، درآمدهای سرانه خانوار و... شده است.

 

8. منطقی و عقلانی نیست که به لیست اصلاح طلبان و احزاب دولتی اعتماد کرد که بعضا حتی شاخه شهرستانی آنها به حرفشان اعتماد نمی کنند و در حوزه انتخابیه خود مخالف با تصمیم مرکز استان عملکرده و در نهایت توسط دبیر مرکزی حزب برکنار می شود.

 

9. منطقی و عقلانی نیست به لیست کسانی رای داد که بعد از سه سال تنش و جدل نتوانسته اند از کاندیداهای واحد حمایت کنند و در کرمانشاه 4 لیست اصلاح طبی برای مجلس شورای اسلامی و 3 لیست اصلاح طلبی برای خبرگان منتشر کرده اند.

 

10. عقلانی و منطقی این است که به لیست واحد ائتلافی رای داد که بر اصول و ارزشهای انقلابی با سه شعار معیشت، امنیت و پیشرفت به میدان آمده است و با معرفی کاندیداهای توانمند و متخصص در حوزه های مختلف حقوقی، برنامه ریزی، اقتصادی و مالی، امنیتی  و عمرانی آینده مجلس شورای اسلامی را به خوبی رقم خواهد زد. کاندیداهایی که از وزیر و معاون رئیس جمهور تا روحانی و دانشگاهی وفرماندهان کاردان دفاع مقدس را در خود دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد