بیانیه دکتر نعمت اله منوچهری، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294031|20:00 - 1394/12/14
نسخه چاپی
بیانیه دکتر نعمت اله منوچهری، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی
دکتر نعمت اله منوچهری، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای را در تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم اورامانات در انتخابات 7 اسفند ماه به شرح ذیل انتشار نموده است.

به گزارشهزار ماسوله،دکتر نعمت اله منوچهری، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای را در تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم اورامانات در انتخابات 7 اسفند ماه به شرح ذیل انتشار نموده است.

 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم


آمنت ُو رضيتُ بالله رباً ، وبالإسلام ديناً ، وبمحمّد صلى الله عليه وآله نبياً و رسولاً
مردم فهیم و آزاده اورامانات،  درود و سلام و رحمت خداوند بر شما باد
اینک که به حول وقوه الهی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم آگاه و همیشه در صحنه اورامانات متفاوت تر از گذشته و با حضور حداکثری به پایان رسیده، بر خود لازم میدانم به عنوان نماینده شما در دوره نهم مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این حضور متفاوت و این شیوه برگزاری، مطالبی را به استحضار شما مردم  گرانقدر برسانم.
به یُمن درایت ، توانایی وهنرمسئولین امر برگزاری انتخابات ، اعم از اعضاء محترم هیات اجرایی ،هیات نظارت ، نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی، انتخابات با کمال آرامش اتمام رسیدکه جای بسی تشکر و تقدیر را دارد.
با توجه به شناخت وآگاهی اینجانب از انتظارات ومطالبات مردم فهیم و فرهیخته اورامانات، براساس تعامل باشما وتجارب شخصی ام، در طول این مدت تمام سعی وتوان خود را در جلب رضایت پروردگار و اهتمام و تلاش لازم را در برآورده نمودن انتظارات و مطالبات شما عزیزان وبستر سازی لازم به سوی وحدت،توسعه و پیشرفت اورامانات به انجام رساندم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نورزیده و به شهادت پروردگار علیم و بصیر، از هر گونه تعدی و تجاوز به حق وحقوق مردم حوزه انتخابیه ام جلوگیری نموده و تمام توان خود را در جذب اعتبارات وفراهم نمودن تسهیلات لازم جهت آبادانی و تغییر اورامانات برا ساس نیازمندیها و انتظارات به انجام رساندم.در طول این مدت و براساس موراد فوق، برخود آنچنان لازم نمیدانستم امورات محوله انجام شده را به سمع ونظر شما برسانم،چون  لا شکر علی الواجب،( برانجام وظیفه تشکر لازم نیست) و امورات انجام شده از وظائف ذاتی حقیر بوده  و باور دارم که مانور دادن و تبلیغات بر این امورشاید باعث کاهش اجر اخروی آن میشد.
مردم عزیز اورامانات، در مدت حضورم در مجلس شورای اسلامی ،به کرات با نطق های پیش از دستور، طرح ،  مصوبه ،تذکر ، پیشنهادات و سوال و.... مواردی قانونی که از مطالبات به حق شما مردم لایق و شایسته بود به سمع ونظر مسئولین رساندم ، که به گواهی مکتوبات و مستندات موجود، موجب توجه خاص مسئولین محترم و مکرم نظام به منطقه شده و در اختصاص اعتبارات و امتیازات و امکانات بنده را همراهی ومساعدت نمودند که نهایت تقدیر و تشکر را از این سروران گرامی دارم.موارد مطروحه توسط بنده در مجلس ، در چهارچوب قانون اساسی ، موازین قانونی ،دید و نگرش مسئولین رده بالای محترم نظام و نیازمندی و انتظارات شما عزیزان بوده و مفتخر به آنم که ضمن جلب نظر مسئولین نظام در طول دوران مجلس تا کنون اگر بی نظیرنباشد در نوع خود کم نظیر است، هر چند موارد ذکر شده به مذاق عد ه ا ی قلیل از مسئولین استانی  خوش نیامد و موجبات ایجاد مشکل در تائید صلاحیتم در دوره دهم گردید ،اما با درایت و بصیرت شورای محترم نگهبان و هوشیاری مسئولین ودلسوزان انقلاب رفع ابهام گردید  و زمینه حضور مجدد اینجانب هرچند با تاخیر در انتخابات دهمین دوره میسر گردید.
یکی ار دستاوردهای مهم دوران نمایندگی بنده کمرنگ وحتی بی رنگ شدن مسائل عشیره ای و طایفه ای وجناحی و گروهی گذشته بود ،که صد افسوس در راستای جلوگیری از ورود اینجانب به مجلس دهم شرایطی رابوجود آوردند که این اختلافات کهن رنگین تر ونمایان تر از گذشته ظهور پیدا کند.
مردم شریف اورامانات: انتصابات به انجام رسیده در سطح مدیریت ادارات وسازمانهای دولتی اورامانات براساس انتظارات و پیشنهادات عموم مردم بود و سعی شد برای اولین بار در تاریخ اورامانات از تمام طوایف، عشیره ها و گروهها در هر چهار شهرستان استفاده شود که این مهم هم در نوع خود بی نظیر و متفاوت تر از گذشته بود. وبر این اساس،کسانی امرخدمتگزاری ومدیریت ادارات را عهده دار شدند که حداکثر آنها از پیشینه و گذشته ای درخشان برخوردار بوده و توصیه های لازم در حفظ حقوق مردم اورامانات ، حرمت به نوامیس مردم و پرهیز از هرگونه تخلف شاکله توصیه ومحور نظارت  من برعملکرد آنها بوده است.همانطور که مستحضرید این نوع انتصابات فارغ از هرگونه معامله سیاسی و زد و بندهای انتخاباتی بوده و صحت ادعای من ، عدم حمایت اکثریت قریب به اتفاق  این افراد از بنده درجریان انتخابات بود،وبنده هم هیچ گله مندی از آنها نداشته و ندارم هرچند بر همه امورات واقف و آگاه بودم، و امیدوارم این رویکرد به دلیل واهمه از شغل، ریاست و تصدی مدیریت نبوده باشد.
مردم فرهیخته اورامانات ، حضور بنده در دوره نهم به دور از هرگونه کسب امتیازات شخصی، کسب ثروت ،زر اندوزی،اشرافی گری و تضییع حق وحقوق شما بوده و تنها ملاک و معیار من ، حرکت در جلب رضایت خداوند متعال،خدمت بی منت و خلق شیو ه ای جدید در امر نمایندگی بود، تمام هم وغم و توان خود را در توسعه اورامانات به کار گماردم که به لطف پرودگار و به مصداق شاخص های معین در اکثر ابعاد نمود کافی و وافی داشته  و زمینه رشد و شکوفایی و توسعه پایدار اورامانات فراهم شده،که امید است نماینده آینده ضمن تداوم آن ، باعث تحقق کامل فعالیتهای به انجام رسیده باشد.مردم محترم اورامانات به ضرس قاطع و مدعای اکثریت شما عزیزان، بنده نماینده ای بودم که با نهایت پاکی،صداقت ،شجاعت و عدالت از تمام مطالبات و خواسته هاو حق و حقوق مردم آزاده و فرهیخته اورامانات تاپای جان دفاع کرده ام.
حدیث و درد دل و شکوائیه و گفته و ناگفته های زیادی دارم که در این مقال نگنجد و این مهم را به آتیه ای نه چندان دور موکول می نمایم.
در نهایت ضمن تبریک مجدد به همه مردم اورامانات بابت این حضور چشمگیر و قابل توجه ،و تبریک به کاندیدای منتخب و آرزوی توفیقات روز افزون برای همگان،امید است شاهد توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر اورامانات سرافراز باشیم. ان شا ء الله

والسلام علی من اتبع الهدی


دکتر نعمت ا... منوچهری نماینده مردم شریف اورامانات در مجلس شورای اسلامی
اسفندماه 1394

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد