بیانیه شماره۲ شهاب نادری منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294083|23:01 - 1394/12/28
نسخه چاپی
بیانیه شماره۲ شهاب نادری منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
شهاب نادری منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی بیانیه شماره ۲ را به شرح ذیل در خصوص سند راهبردی اورامانات منتشر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی بیانیه شماره ۲ را به شرح ذیل در خصوص سند راهبردی اورامانات منتشر کرد.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

به نام خدا
بسم الله الرّحمن الرّحیم
مَنْ کانَ یُریدُ الْعِزَّهَ فَلِلَّهِ الْعِزَّهُ جَمیعاً إِلَیْهِ یَصْعَدُ الْکَلِمُ الطَّیِّبُ وَ الْعَمَلُ الصَّالِحُ یَرْفَعُهُ وَ الَّذینَ یَمْکُرُونَ السَّیِّئاتِ لَهُمْ عَذابٌ شَدیدٌ وَ مَکْرُ أُولئِکَ هُوَ یَبُورُ( سوره مبارکه فاطر آیه ۱۰)
کسی که خواهان عزّت است باید از خدا بخواهد چرا که تمام عزّت برای خداست؛ سخنان پاکیزه به سوی او صعود می‌کند، و عمل صالح را بالا می‌برد؛ و آنها که نقشه‌های بد می‌کشند، عذاب سختی برای آنهاست و مکر و تلاش افسادگرانه آنان نابود می‌شود و به جایی نمی‌رسد.
_____________________________________
مردم بزرگوار اورامانات امسال با حضور گسترده در انتخابات مجلس و رای قاطع خود بار خدمت به این دیار بر دوش بنده نهادند ، کسب بیش از 32 هزار رای نشان از اعتماد و جوان گرایی مردم است از این رو ضمن تقدیر و تشکر دوباره از مردم اورامانات در مطلبی کوتاه چند نکته را جهت پیشرفت این دوران برای دیارم اورامانات خدمتتان عرض می نمایم.
فراموش نخواهیم کرد که با رای بالا و اعتماد مردم وارد مجلس دهم شده ایم و می دانیم که فرصت بسیار کم است و زمان در حال حرکت که باید از این دوران بهترین استفاده را جهت توسعه اورامانات برد تا برای همیشه این دوران بعنوان یکی از دورانهای ماندگار اورامانات نام گیرد.
______________________________________
هدف اینجانب این است با ایجاد دفترمطالعات راهبردی و استراتژیک اورامانات امکان تبادل آرا و افکار درباره موضوعات متنوع و بسامان شدن آنها در قالب و چارچوبی شایسته میسر گردد.
با مشورت وهم اندیشی با اهل فن و متخصص و حل و عقد به خدمتی عظیم و اخلاصی بی بدیل دست یابیم .
ازخبرگان و نخبگان و مدیران شهری استفاده کنیم و برشانه های تجربه و اندیشه ی آنها تکیه کنیم تا بی کرانه ها آینده را نظاره کنیم .
با توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص ، با تجربه و اندیشمند، سند چشم اندازی برای اعتلای اورامانات تهیه کنیم تا نمونه ای خوب برای استان و دستمایه ای عالی برای مطالبات مردم باشد و همچنین نقشه راه و میثاق همه مدیران شود وهمگان برای تحقق آن از هیچ امری فرو گذار نکنند.
سند راهبردی اورامانات در پنج مولفه فرهنگ ،اجتماع ،اقتصاد ، امنیت و سیاست تدوین می گردد.
از ویژگی این سند می تواند این باشد که مدیران توانا را جذب ، مدیران ناتوان را دفع و ارزیابی و عملکرد را نیز برای همگان سهل و آسان نماید.و آینده ی روشن و واضحی از اورامانات ترسیم کند. برای رسیدن به این مقصود ازهمگان تمنای جَهد و جُهد می نمایم .
با ایجاد دفترمطالعات راهبردی و استراتژیک اورامانات امکان تبادل آرا و افکار درباره موضوعات متنوع و بسامان شدن آنها در قالب و چارچوبی شایسته میسر می گرد.
______________________________________
شرح وظايف مركز:

انجام تحقیقات علمی – کاربردی در زمینه‌ راهبرد (استراتژی) اورامانات .

طراحی طرح‌های کلان مربوط به تحقق راهبرد منطقه از طریق تدوین الگوها و اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت و پیشنهاد آن به نماینده و با تأیید ایشان، ارسال جهت مراجع تصمیم‌گیری ذی‌ربط.

مطالعات مستمر در عملکرد نهادهای اجرایی در چارچوب تحقق (استراتژی) راهبرد منطقه ای و ارائه پیشنهادهای راهبردی لازم.

برگزاری جلسات بحث و گفت‌وگو، همایش و کنفرانس جهت تبادل نظر در زمینه فعالیت‌های مرکز راجع‌به حوزه راهبرد منطقه ای .

دریافت اطلاعات موردنیاز و معتبر از ادارات ، نهادها و مراکز علمی و تحقیقی.

ایجاد مرکز اسناد و اطلاعات و کتابخانه جهت پشتیبانی از مأموریت‌های مرکز.

برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی کشور در جهت استفاده از تجربیات و دستاوردهای آنان.

ارجاع طرح‌های مطالعاتی به مراکز و مؤسسات تحقیقات داخلی و استفاده از دستاوردهای این مطالعات و تحقیقات در راستای وظایف مرکز.

انتشار عمومی یا محدود نتایج تحقیقات انجام شده، به منظور ارتقای دانش و بینش راهبردی مدیریت منطقه ای و آگاهی‌های عمومی.

ارائه آموزش مدیریت استراتژیک و ایجاد ادبیات مشترک در موضوعات استراتژیک جهت مدیران.

اميد است با هم از سر صفا و صدق كمر همت ببنديم و لحظه اي از اين امر خطير فرو نگذاريم تا اوراماناتي آباد و توسعه يافته براي خود و سرزميني بهشتي براي آيندگان به جاي بگذاريم.

 

والسلام عليكم
فرزند اورامانات
شهاب نادري
١٣٩٤/١٢/٢٨

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد