اوج کارگریزی و بی تدبیری دولت در کرمانشاه؛

سرنوشت تلخ اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه با انتخاب های سیاست زده/ مدیرشدن یک کاردان بهداشت محیط با سابقه مردودی سیاسی در دولت قبل و رد صلاحیت در دولت فعلی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294296|00:43 - 1395/02/22
نسخه چاپی
سرنوشت تلخ اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه با انتخاب های سیاست زده/ مدیرشدن یک کاردان بهداشت محیط با سابقه مردودی سیاسی در دولت قبل و رد صلاحیت در دولت فعلی
اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه مدتهاست که با نگاه های سیاست زده به این مجموعه حال و روز خوشی ندارد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه مدتهاست که با نگاه های سیاست زده به این مجموعه حال و روز خوشی ندارد.

 

مدیران ارشد استان ظاهرا ترجیح می دهند به جای یک مدیر متخصص و با تجربه در این حوزه برای استانی که هزاران اثر تاریخی ثبت شده ملی و جهانی دارد، یک نامدیر سیاسی کم توان داشته باشند که مثلا برای صدور مجوز عبور پروژه کلافه کننده منوریل از دل آثار تاریخی همراهی کند... و شاید با این نگاه های پیش پا افتاده دست روی گزینه جدید گذاشته اند.

 

فردی با فوق دیپلم بهداشت محیط و در خوشبینانه ترین حالت کارشناسی حقوقی که خوانده است و پیشتر یکبار تلاش برای حضور او در اداره کل میراث فرهنگی با رد صلاحیت تخصصی همراه بوده است.

 

"جلیل بالایی" فردی است که حتی تلاش برای انتصاب وی در پست فرمانداری یکی از شهرستانهای کرمانشاه به راهپیمایی مردمی و اعتراض کشید و سوابق افراطی سیاسی وی باعث شد تا وزارت کشور این انتصاب را لغو کند.

 

اوکه با لج بازی استاندار معزول کرمانشاه مسئولیت یکی از دفاتر ستادی استانداری را گرفت نامش به همراه فرماندار فعلی کرمانشاه با انتخابات عجیب و غریب دوره پیش شورای شهر کرمانشاه همنشین است.

انتخاباتی که در آن رنجبر (فرماندار کنونی کرمانشاه) معاون فرمانداری احمدی نژاد بود و جلیل بالایی در همان دولت مسئولیت مدیریت منابع انسانی انتخابات (چینش نیروها سر صندوق های رای) را بر عهده داشت. معتمدین دولت قبل که سوء مدیریت آنها در برگزاری یک انتخابات شورای شهر اثبات شد امروز با چه شیوه ای در دولت یازدهم هم نفوذ کرده اند؟

گرچه همانطور که اشاره شد رد صلاحیت فردی مانند جلیل بالایی توسط وزارت کشور دولت یازدهم برای پست فرمانداری، و در ماه های قبل رد صلاحیت تخصصی برای مدیریت در همین میراث فرهنگی کرمانشاه نشان می دهد که خود دولتی ها هم به مضرات مدیریتی چنین افرادی آگاهند.

اما چه می شود که در یک سیکل معیوب باز هم مدیریت این مهره ها مطرح می شود؟

 

مدیران ارشد استان کرمانشاه، استاندار و معاونین مرتبط با این انتصاب باید پاسخ گو باشند که به دنبال چه هدفی هستند؟ آیا این تیم مدیریتی برای استان کرمانشاه کار و پیشرفت می خواهد؟؟ یا چالش و حاشیه و دردسر؟

 

این ذائقه مدیریتی با این نوع انتصاب بیش از پیش دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه را با صفت کارگریزی و سیاست زدگی در امور معرفی خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد