سلام به مهربانی و همدردی که دلهای انسانها را به هم گره می زند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294355|21:05 - 1395/03/05
نسخه چاپی
سلام به مهربانی و همدردی که دلهای انسانها را به هم گره می زند
هرچند کم نیستند چنین بیمارانی اما دست وپنجه نرم کردن با چنین بیماری بدون داشتن وضعیت اقتصادی مطلوب ،شرایط جسمی وروانی بیمار را بدتر خواهد کرد.

به گزارشهزار ماسوله، پس از اطلاع از بیماری  پدر یکی از دانش آ موزانم درتاریخ 29/2/95 روز چهارشنبه باجمعی از همکاران این دبیرستان و نماینده آموزش وپرورش پاوه و با هماهنگی قبلی با خانواده ایشان ،به عیادت وی رفتیم. به محض ورودمان به این خانه قضیه بیماری فراتر از آنچه بود که ما تصور میکردیم وهمه ی همکاران تحت تاثیر قرار گرفتیم . افشین صالحی فر چهل ساله اهل روستای بندره ساکن فعلی ( مستاجر)روستای چورژی واقع در جنب مدرسه راهنمایی رسالت  میباشند .دارای دو فرزند ، مردی آرام وساکت باچشمانی دوخته شده به در،  مدت دوسال ودوماه است که در بستر بیماری است .

 

پزشکان پس از مراجعات مکررو آزمایشات و  پیگیریهای مستمر نهایتا به این نتیجه رسیده اند که بیماری وی آتروفی مخچه می باشد .  پیامدها و عوارض ناشی ازاین بیماری دروجود این عزیز به اشکال زیر نمایان بود.1- نداشتن تعادل دست وپا 2-دوبینی هردو چشم 3- لکنت زبان 4- وجود سنگ کلیه در هردو کلیه وهمچنین داشتن کیست کلیه  که منجر به عمل جراحی کلیه چپ شده است.

 

نهایتا پس از مشورت با خانواده بیمار وهمکاران تصمیم گرفتم که این موضع را از طریق رسانه ها اطلاع رسانی نمایم تا بلکه: 1- هرچند کم نیستند چنین بیمارانی اما دست وپنجه نرم کردن با چنین بیماری بدون داشتن وضعیت اقتصادی مطلوب ،شرایط جسمی وروانی بیمار را بدتر خواهد کرد.

 

2- معطوف کردن نگاه مسئولین ذی ربط به وضعیت چنین بیماری ،هرچند در صورت، اطلاع داشتن مسئولین محترم از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند

3- حمایت مادی ومعنوی نامبرده از طرف اقشار مختلف جامعه به حکم انسان بودن ونه ترحم  . 

 

این بخشی از متن ارسالی مدیر دبیرستان امام محمد غزالی علاالدین نجمی، بود که پس ازاطلاع از بیماری پدر یکی از دانش آموزانش  به همراه نماینده آموزش وپرورش ،عوامل اجرایی و آموزشی  دبیرستان دوره دوم  متوسطه امام محمد غزالی از افشین صالحی با حضور در منزل عیادت  نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد