ارسالی از کاربران سایت؛ صرفا جهت طنز/

"اعصاب خراب"/شهرداری بخواند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295363|23:58 - 1395/09/09
نسخه چاپی
"اعصاب خراب"/شهرداری بخواند
"اگر به پاوه بروید، معنای واقعی دست انداز را می فهمید!!!!" "سفر کردن به این شهر و دیار همان و خراب شدن ماشینتان همان"

به گزارشهزار ماسوله، "اگر به پاوه بروید، معنای واقعی دست انداز را می فهمید!!!!"   "سفر کردن به این شهر و دیار همان و خراب شدن ماشینتان همان"

 

اینها جملاتی هستند که کم کم سر زبان گردشگران و مسافران دیارمان خواهد افتاد اگر فکری به حال وضع جاده هایمان نکنیم ، از قدیم واژه دست انداز به جای سرعت گیر مورد استفاده بوده و هست. ابزاری که به معنای کلمه دستتان می اندازد.

 

یعنی کافیه از کمی اونورتر ورودی شهر شروع کنی تا از شهر خارج شی حتما بایستی یه ملاقات با تعمیرکار و جلوبندساز و تنظیم فرمانچی و .... را داشته باشی. البته شاید از اونجایی که مسئولین ذیربط خودروهای آنچنانی سوار می شن درد ما پیکان و پراید سوارها را ندونن. هر چی باشه از اون قدیما که ما یادمونه گفتن "سواره چه داند حال پیاده را." البته از اونجایی که به درخواستهای همه توجه میشه احتمالا بنا به درخواست تعمیرکارا این جور دست اندازها ساخته شده آخه دقیقا وسط همین دست اندازها پره تعمیر کاره.

 

یادمه تو همین سایت ایراد گرفته بودن از سکوی پرتابایی (در این لینک) که شهرداری محترم (جای اینکه تو پیست اسکی بسازه) تو جاده های اصلی ساخته و رنگشون هم نکرده بود بعدشم گفته بودن خود شهروندا درخواست دادن بیشتر بسازن،ما هم قبول کردیم و گفتیم به به چه به فکر مردمن، اصلا از جنس خود مردمن

 

حالا یکی نیست به این برادری که طرح "دست انداز" میده بگه، آخه داداش گلم دست و پنجت درد نکنه؛ ولی دست انداختن ملت راه داره، همینطور که آسفالت اضافه میاری که نباید ریخت وسط جاده. اگه خودت زحمتت میشه یا به مغزت فشار میاد، بده این بچه دبیرستانی ها که درس فیزیک و ریاضی دارن واست فرمول و ایناشو بدن که با "شیب ملایم" بره بالا و بیاد پائین تا ماشین مثل ما بدبخت بیچاره ها داغون نشه. آخه برادر من ما که مثل شما ماشین شاسی بلند نداریم که!

 

-

عزت زیاد

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد