نامه ای سرگشاده در پی سفر اخیر استاندار کرمانشاه به پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296531|01:35 - 1396/06/06
نسخه چاپی
نامه ای سرگشاده در پی سفر اخیر استاندار کرمانشاه به پاوه
در پی سفر اخیر استاندار کرمانشاه به پاوه يكي از شهروندان اين شهر نامه اي سرگشاده را خطاب به استاندار كرمانشاه ارسال نموده است كه در ذيل خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، در پی سفر اخیر استاندار کرمانشاه به پاوه يكي از شهروندان اين شهر نامه اي سرگشاده را خطاب به استاندار كرمانشاه ارسال نموده است كه در ذيل خواهد آمد:

 

جناب آقای رازانی استاندار محترم

 

  سفر اخیر جنابعالی به مناسبت هفته دولت به شهرستان پاوه و افتتاح چندین طرح که بانی اصلی آن شهرداری پاوه بود بیشتر توهین به شعور مردم و در راس آن بهره برداری از شهرداری بود چرا که خود پروژه ای برای افتتاح  نداشتید و خدمات شهرداری را مصادره نمودید !

 

اساسا شخص اول استان نمی بایست در افتتاح چنین پروژه هایی ورود می کرد و این کار با شهردار و اعضاء شورا هم میشد انجام داد ! این نشان از آن دارد که در طی این چند سال کاری برای منطقه انجام نداده اید و طرح و پروژه ای برای افتتاحیه نداشته اید !

 

 جای تاسف است با این مَیمَنه و مَیسَره که همراه خود داشتید برای افتتاح به پاوه کشاندید ! خواسته های مردم  فراتر از این طرح های دست و پا افتاده بود ، نهایت کار شما آن هم در هفته دولت به این سبکی و کوچکی ختم شود و این کاملا نگران کننده است !

 

از امام جمعه محترم و نماینده محترم تقاضامندم نسبت به این حرکت استاندار واکنش جدی نشان دهند که بیشتر از این با شعور مردم بازی نکنند .

 

  با احترام

شادمان میرصاحب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد