پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله14:05 - 1395/07/28

پیام تبریک رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش/تشریح برنامه های مجموعه ورزش در پاوه پاوه

رییس اداره ورزش و جوانان پاوه در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را حضور کلیه مردم فهیم شهرستان پاوه علی الخصوص ورزشکاران محترم- هیئتهای ورزشی شهرستان پاوه- قهرمانان ورزشی و کلیه زحمت کشان این عرصه تبریک گفت و برای کلیه همشهریان و ورزشکاران محترم آرزوی سلامتی و تندرستی نمود.

به گزارشهزار ماسوله، سید هیوا حسینی در ادامه در گفتگویی با خبرنگار ما به بیان برنامه های مجموعه ورزش و جوانان شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش پرداخت.

 

وی ضمن تشکر از کلیه عوامل ساخت سالن ورزشی بانه وره علی الخصوص فرماندار شهرستان - شورا و شهردار محترم شهر بانه وره و مردم آن شهر از آماده شدن این سالن در چند روز آینده خبر داد.

 

وی در ادامه افزود: نظر به انجام امورات سالن سقف کوتاه شهر نوسود ( وصل آب و برق) و تشکر ویژه از ریاست اداره برق و آب شهرستان پاوه به خاطر همکاری های همه جانبه ، با انجام تعمیرات جزئی در چند روز آینده سالن مذکور نیز رسما در اختیار ورزشکاران این شهر قرار خواهد گرفت.

 

حسینی در ادامه دیگر برنامه های ورزشی شهرستان را در هفته تربیت بدنی و ورزش بدین شرح اعلام کرد:

 

1- برگزاری مسابقات تنیس روی میز همزمان با اغاز هفته تربیت بدنی و ورزش در روز  سه شنبه  مورخ 95/7/26راس ساعت 20 در محل خانه تنیس پاوه.

 

2- برگزاری همایش دوچرخه سواری در روز پنج شنبه مورخ 29/7/95راس ساعت 10صبح از محل سراب هولی تا یادمان شهدا.

 

3- برگزاری مسابقات فوتسال در طول هفته تربیت بدنی.

 

4- برگزاری مسابقه دوستان کشتی بین دو تیم پاوه و کرمانشاه در روز پنج شنبه مورخ 95/7/29راس ساعت 14/30 در محل سالن 2500نفری.

 

5- برگزاری مسابقه چند جانبه والیبال بانوان با حضور تیمهای مطرح استان در روز جمعه مورخ 95/7/30 در محل سالن وحدت.

 

6-برگزاری مسابقات پینگ پنگ مقطع نوجوانان پسر(مقطع راهنمایی) در تاریخ 95/8/6 در محل خانه تنیس.

 

وی در پایان ضمن تبریک مجدد هفته تربیت بدنی ابراز امیدواری نمود مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان ضمن اختصاص وقت بیشتر به ورزش ، خود و جامعه را در ارتقای هرچه بیشتر سلامت جسمی و روحی یاری نمایند.