پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:12 - 1395/08/17
در پیگیری های سایت خبری تحلیلی هزارماسوله:

فرماندار پاوه:وضعیت دو جوان دوستدار محیط زیست بانه وره ای، به رئیس جمهور گزارش شد

فرماندار پاوه گفت: از طرف نهاد ریاست جمهوری نیز در این خصوص با ما تماس گرفته شد و عنوان کردند که با توجه به گزارشات انتشار داده شده، نهاد ریاست جمهوری خواستار یک گزارش کامل از وضعیت فعلی این دو جوان، خسارات و درمان آنها و همچنین وضعیت استخدامی آنها می باشیم.

به گزارشهزار ماسوله، در پی انتشار مصاحبه ای(لینک خبر)با یکی از دوستداران محیط ریست در شهر بانه وره به اسم آقای صلاح الدین میرانی که در هنگام اطفاء حریق در مراتع باینگان همراه با دوستش به اسم مظفر عبدی، دچار سوختگی شدید شده بودند، اکنون پس از بازتاب در بسیاری از رسانه های کشوری، نهاد ریاست جمهوری و سازمان محیط زیست با تماس با آقای میرانی جویای وضعیت فعلی آنها شدند.

 

اکنون نیز فرماندار شهرستان پاوه در این خصوص گزارش کاملی از وضعیت این دو نفر را برای نهاد ریاست جمهوری تهیه و ارسال کرده است.

 

فرماندار شهرستان پاوه در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: دو نفر از دوستداران محیط زیست به اسم های صلاح الدین میرانی و مظفر عبدی که حدود ده سال پیش در آتش سوزی مراتع باینگان دچار آسیب دیدگی شدیدی شدند، به کرار مورد تفقد قرار گرفته اند.

 

پرویز ایده پور افزود: این دوستان متضرر خسارت جانی شده اند و زیبایی خود را از دست داده اند.

 

وی گفت: از طرف نهاد ریاست جمهوری نیز در این خصوص با ما تماس گرفته شد و عنوان کردند که با توجه به گزارشات انتشار داده شده، نهاد ریاست جمهوری خواستار یک گزارش کامل از وضعیت فعلی این دو جوان، خسارات و درمان آنها و همچنین وضعیت استخدامی آنها می باشیم.

 

وی ادامه داد: بنده نیز یک گزارش 25 صفحه ای در مورد این دو نفر و آنچه که اتفاق افتاده است برای نهاد ریاست جمهوری تهیه و ارسال کرده ام و ان شاالله که مجددا مورد تفقد رئیس جمهور قرار بگیرد.

 

وی در پایان گفت: انتظار من این است که نسبت به استخدام قطعی که به لحاظ حقوقی تامین باشند، اقدام شود گرچه اکنون نیز به صورت خرید خدمت در سازمان دولتی مشغول هستند.