پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله02:07 - 1395/10/20
شهروند خبرنگار/

عبور محموله های فوق سنگین از داخل خیابانهای شهر پاوه

شهروندان پاوه ،دیگر به حضور کامیون و حتی محموله های فوق سنگین در شهر عادت کرده اند و تردد در شهر بدون دیدن آنها برایشان عجیب است.

به گزارشهزار ماسوله،یکی از شهروندان شهر پاوهبا ارسال تصاویری و با اشاره به عبور محموله های فوق سنگین سد داریان می گفت: عبور این محموله های فوق سنگین بدون شک خسارات فراوانی را بر زیر ساختهای شهر پاوه وارد خواهد کرد که اگر یک جاده کمربندی در این شهرستان احداث می شد، در طول سالهای ساخت سد داریان کمترین خسارات را وارد می کرد.

 

وی افزود: در این صورت بود که کامیونی با محموله های سنگین، مجبور به تردد از داخل شهر و وارد کردن خسارت به زیر ساختها نمی شدند.

 

وی گفت: خیابان های این شهر کم عرض بوده و با وجود انکه جای پارکی هم ندارند، عبور ماشین های سنگین سبب مشکلاتی برای مردم و ایجاد ترافیک شده است.

 

وی ادامه داد: مسوولان باید زیرساخت ها و امکانات لازم برای تردد راحت کامیون ها را فراهم می کردند که متاسفانه این امکان میسر نشده است.

 

باید گفت که شهروندان پاوه ،دیگر به حضور کامیون و حتی محموله های فوق سنگین در شهر عادت کرده اند و تردد در شهر بدون دیدن آنها برایشان عجیب است.

 

گفتنی است که در نشست شورای اداری شهرستان پاوه که با حضور امام جمعه پاوه و نماینده پاوه و اورامانات در فرمانداری برگزار شد فرماندار شهرستان پاوه در این باره می گفت: بزرگترین مشکل این شهرستان این است که انتظار داشتیم قبل از آنکه مجریان سد داریان کار احداث سد را به اتمام برسانند، ترافیک 45 دقیقه ای پاوه را با هر بار تردد ماشین های سنگین در حمل امکانات لازم سد در خیابان 6 متری در نظر می گرفتند و اقدام به احداث جاده کمربندی جهت تردد این ماشین آلات در بیرون از شهر می کردند که انجام نشد.