پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:27 - 1395/11/12

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد

همزمان با نخستین روز از جشن های دهه فجر، همزمان با سراسرکشور زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه در مراسم زنگ انقلاب که بصورت نمادین در مدرسه حاج عنایت شیانی پاوه برگزار شد، ضمن تبریک طلیعه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چکیده انقلاب را می توان در حضرت امام و عملکرد ایشان در ابتدای نهضت و روشنگری که داشته است دید.

 

سرهنگ بهشتی راد با با بیان اینکه امام خمینی با دستان خالی نهضت را ادامه داد، افزود: رهبر کبیر انقلاب در بزنگاه ها همیشه اقتدار و شهامت ملت ایران را به رخ جهانیان کشیده اند و ملت ایران نیز زمانی که بصیرت پیدا کردند انقلاب خواسته و اوج هدف و نیت آنان شد.

 

وی به موضعگیری های مقام معظم رهبری در بزنگاه های حساس اشاره کرد و گفت:  چند روزی است که رئیس جمهور امریکا سرکار آمده و حرکاتی انجام می دهد که از یک شخصیت سیاسی بعید است. صحبت ها و اخیرا دستوری در خصوص جلوگیری از ورود مردم چند کشور مسلمان ازجمله ایران صادر کرده که عمق خباثت استکبار نسبت به نظام و مردم را نشان می دهد.

 

بهشتی راد با بیان اینکه تا وقتی در مقابل ددمنشی و زیاده خواهی استکبار بایستیم انها هم قدم پیش نخواهند گذاشت، در خاتمه افزود: این رویه را از اوایل انقلاب تجربه کرده ایم تا زمانی که با عزم راسخ و سینه ای ستبر در مقابل ددمنشی و زیاده خواهی استکبار بایستیم آنها هم قدمی پیش نخواهند گذاشت و این خیال خامی برای امریکا است که بتواند روزی به کشور ما دست درازی کند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه نیز در ابتدا، ضمن عرض خیرمقدم و تبریک سی و هشتمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی، بهمن را ماه و بدو بیعت مجدد معرفی کرد و گفت: اکنون امام بهمنی ها، بهمنی ها و شهدای بهمن بر این فضا حاکم هستند تا از ادامه دهنده راه بهمنی ها، بیعت بگیرند.

 

مختار برزگرفرد با بیان اینکه بهمن روز توکل و ایمان بود، افزود: بهمن یعنی عشق، بهمن یعنی سنگ فرش کردن خیابانها با انسان و روزی که اتحاد و ایثار به درستی معنی پیدا کرد.

 

وی بهمن را در پنج مرحله تقسیم بندی کرد و در ادامه گفت: بهمن 42 تا بهمن 57 روزهای تبعید، شکنجه و دور از وطن بود، بهمن 57 تا 59 روزهای ترور، گروهک ها و توطئه بود، بهمن 59 تا 67  بهمن جنگ، استکبار و استعمار بود و بهمن 67 تاکنون نیز روزهای محاصره، تهدید، اختراع و اکتشاف است.

 

برزگرفرد با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم در خاتمه اظهار کرد: ملت ما در سالهای گذشته توانست در مقابل این همه تهدید، اکتشاف و اختراع داشته باشد. باید سلاح بهمنی ها که همانا قلم و اتحاد بود را حفظ نموده و با حفظ اتحاد بین مدرسه و مسجد روزهای انقلاب تداوم ببخشیم.

 

گفتنی است مراسم مشابهی نیز در مدرسه 12 بهمن روستای خانقاه باحضور بخشدار مرکزی و معاون پرورشی اداره برگزار شد و راس ساعت 9:33 دقیقه نیز در تمامی مدارس شهرستان زنگ انقلاب نواخته شد.