پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:30 - 1396/03/11

اجرای طرح ملی پیمان پیشگیری موثر از اعتیاد در شهرستان پاوه

طرح ملی پیمان پیشگیری موثر از اعتیاد در شهرستان پاوه اجرا گرديد.

به گزارشهزار ماسوله، سرپرست جمعيت هلال احمر شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: اجرای طرح ملی پیمان  پیشگیری موثر از اعتیاددر بین جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه  با همکاری ستاد مشترک مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاوه است.

 

اميد زيبايي افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقا سطح آگاهی نوجوانان و جوانان درباره اعتیاد و پیشگیری از آن است و به نوعی خود مراقبتی و کاهش گرایش به اعتیاد مخصوصا در بین نوجوانان و جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله است .

 

وي گفت: در جمعیت هلال احمرشهرستان پاوه این طرح با مشارکت ۷ نفر سرگروه و ۲ نفر مربی که آموزش های لازم را گذرانده اند نسبت به آموزش ۱۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان اقدام خواهند نمود و سپس با حضور سرگروه ها ی خود در آزمون آنلاین شرکت خواهند کرد و پس از کسب نمره قبولی در آزمون  گواهینامه آموزشی دوره را بلافاصله دریافت میکنند.

 

وی در پايان آغاز طرح ملی پیشگیری از اعتباد را ۹ خرداد ماه اعلام کرد وافزود: این طرح تا پنجم تیر ماه سال جاری دادمه دارد ، که قبل ار اجرای طرح مباحث مورد نظر را در غالب  CD در اختیار داوطلبان قرار داده ایم وقرار است در پایان طرح و آزمون گواهی نامه مهارت ۸ساعته به آنان اهدا شود.

 

زيبايي همچنين  از آقای منوچهری کارشناس امور جوانان و سرکارخانم کوثر شکرالهی و آقای شاهو عظیمی بعنوان مربی و سرگروه فعال این طرح هم تقدیر كرد.