پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:37 - 1396/03/16

تخصیص سهمیه سوخت به مرزنشینان پاوه به كجا رسيد؟

اگر تخصیص سهمیه سوخت به مرزنشینان شهرستان پاوه، سرنوشت سود كارتهاي مرزنشيني و كوله بري پاوه را با ثبت نام در مساجد سطح شهر به خود نگيرد ، اكنون در چه مرحله اي مي باشد؟

به گزارشهزار ماسوله، در بهمن ماه سال گذشته فرماندار شهرستان پاوه در يك نشست خبري با اصحاب رسانه، از تخصيص سهميه سوخت به مرزشنيان شهرستان خبر داد كه اكنون برخي از مردم با تماس با اين پايگاه خبري خواستار پيگيري اين موضوع شدند.(اينجا بخوانيد)

 

در اين نشست خبري فرماندار شهرستان پاوه گفت:با مساعی واهتمام وافر جناب آقای دکتر رازانی استاندار محترمتمهیداتی به عمل آمده تا سهمیه ای سوخت به تعداد سرپرستان خانوار شهرستان های مرزی استان تعلق گیرد تا از درآمد حاصله از فروش سوخت در کشور همسایه درآمدی به سبد هریک ازخانوار مرزنشین اختصاص یابد.

 

پس از آن قرار شد كه سهمیه سوختمورد نیاز به تناسب تعداد خانوارهای شهرستان های مرزی محاسبه شود و موفقیت طرح را نيز حتمی عنوان كرد.

 

اما اكنون پس از گذشت 4 ماه از آن وعده كهمرحله دوم توزیع سود سهام صادراتي در شهرستان مريوان آغاز شده است، اما تاكنون براي شهرستان پاوه اجرايي نگرديده است.

 

بايد گفت كه اگر تخصیص سهمیه سوخت به مرزنشینان شهرستان پاوه، سرنوشت سود كارتهاي مرزنشيني و كوله بري پاوه را با ثبت نام در مساجد سطح شهر به خود نگيرد ، اكنون در چه مرحله اي مي باشد؟