پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:42 - 1396/03/18

جشن بزرگ گلریزان با شکوه در پاوه برگزار شد

به همت انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات جشن بزرگ گلریزان در سالن اداره ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به همت انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات جشن بزرگ گلریزان در سالن اداره ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

 

امام جمعه پاوه در اين مراسم در سخناني با اشاره به آيه اي از قرآن كريم اظهار داشت: خداوند مي فرمايد اي مردم شما به خداوند نزديك نخواهيد شد الا اينكه بخشي از مال و اموال خود را كه براي شما محبوبيت دارد، به افراد نيازمند تقسيم كنيد كه در اين صورت از طرف خداوند داراي پاداش خواهيد بود.

 

ماموستا ملا قادر قادري افزود: پس از آن مسلمانان زيادي به وقف اموال خود در راه خدا پرداختند.

 

وي با اشاره به حديثي از پيامبر بزرگوار اسلام(ص) نيز گفت: پيامبر مي فرمايد: تمامي خير و نيكي، در دو كلمه تعظيم براي خداوند در همه امور و توجه به افراد مستمند و فقير است.

 

وي گفت: امروز در اين مكان جمع شده ايم تا از افراد زنداني، كه بستگي به جرم و اتهام انها انواع مختلفي دارند، پشتيباني كنيم كه ان شاالله بتوانيم زندانياني را كه به دلايل غير عمد به اين مشكل دچار گرديده اند، حمايت كنيم.

 

ماموستا قادري با بيان اينكه ان شاالله براي همنوعان خود گام هاي موثري را برداريم گفت: زندان پاوه تنها زندان نيست بلكه مدرسه اي است كه با وجود آنكه تعداد زندانيان در شهرستان پاوه كم است، اما بهترين خدمت را به آنان روا مي دارند و مطمئنا كمك به اين زندانيان كمك به هموطنان و همنوعان خودمان است.

 

در ادامه فرماندار شهرستان پاوه نيز در سخناني اظهار كرد: خوشبختانه زندان پاوه نسبت به زندانهای شهرستان های دیگر خالی است و باید همه در جامعه تلاش کنیم تعریف زندان و زندانی را به شیوه درست جای بندازیم و تلاش کنیم کسانی که بخاطر جرم های غیر عمد و مالی در زندانها هستند با مساعدت و گذشت آنها را به آغوش خانواده و فرزندانشان بازگردانیم.

 

با تشكر از مظفر ولدبيگي و سينا عظيمي در ارسال عكس و خبر