پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:01 - 1396/04/01
فرمانده سپاه ناحيه پاوه:

روز قدس به عنوان نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین مظلوم است /حمله موشکی سپاه ضربه سختی به داعش بود

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه روز قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین مظلوم است افزود: حقیقت آن است که قبله اول مسلمین، قدس شریف هدف انواع اهانت ها واقع شده است.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه در پاسخ به همان اقدام تروريستي چند وقت پیش تهران است كه حرکتی مقتدرانه و ضربه سختی به گروهک تروریستی تکفیری داعش است.

 

سرهنگ بهشتي راد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های تکفیری و داعش هشدار می‌دهد كه در صورت تکرار اقدامات خود علیه ملت ایران، خشم انقلابی ، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت.

 

وي گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا این عزم و اراده محکم برای دفاع از نظام را به‌صورت کامل دارد و سر سوزنی هم عقب نمی‌نشیند.

 

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرارسيدن روز قدس، ضمن حمایت از مسلمانان ستم‌دیده فلسطین اظهار داشت: روز قدس روزی است که مردم با حضور حماسی و پرشکوه خود آینده مردم فلسطین را که در صف مقدم انواع ظلم ها قرار گرفته اند، رقم می زنند.

 

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه روز قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین مظلوم است افزود: حقیقت آن است که قبله اول مسلمین، قدس شریف هدف انواع اهانت ها واقع شده است.

 

وی گفت: روز جهانی قدس بر حسب ابتکار امام بزرگوار ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نام گرفت که یک جبهه جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیست تشکیل می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: از شما مردم شهید پرور پاوه دعوت می‌شود با شرکت در راهپیمایی این روز، تنفر خود را از رژیم صهیونیستی در ماه مهمانی خدا اظهار کنید.