پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:07 - 1396/06/25

چند خبر ورزشي از شهرستان پاوه

کسب مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی توسط هیرش امینی ، کسب مدال برنز در مسابقات كونگ فو قهرماني كشور توسط پیشوا معاذی و برگزاري مسابقات والیبال بانوان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با حضور ورزشكاراني از شهرستان از مهمترين عناوين ورزشي در چند روز اخير هستند.

به گزارشهزار ماسوله، کسب مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی توسط هیرش امینی ، کسب مدال برنز در مسابقات كونگ فو قهرماني كشور توسط پیشوا معاذی و برگزاري مسابقات والیبال بانوان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با حضور ورزشكاراني از شهرستان از مهمترين عناوين ورزشي در چند روز اخير هستند.

 

کسب مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی توسط هیرش امینی

 

هیرش امینی کشتی گیر ارزنده شهرستان به مقام دوم و مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان استان دست یافت.

این مسابقات در تاریخ 23لغایت 24/6/96 به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و هیرش امینی در وزن 55کیلوگرم موفق شد مدال نقره را از آن خود کند.

شایان ذکر است قبل از این سینا امینی مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرده بود.

در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور

کسب مدال برنز این مسابقات توسط پیشوا معاذی

مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور به میزبانی تهران در تاریخ 22لغایت 24/6/96 برگزار گردید که در پایان این مسابقات آقای پیشوا معاذی کونگ فو کار شهرستان که در قالب تیم استان در این مسابقات حضور یافته بود موفق شد به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

و در مسابقات والیبال بانوان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان

 

تیم کرمانشاه به مقام چهارم این مسابقات دست یافت

مسابقات والیبال بانوان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با حضور 36تیم به مدت 3روز و با میزبانی همدان از تاریخ 21/6لغایت 96/6/24 در محل سالن ورزشی امام علی و پوریای ولی برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات تیم والیبال استان کرمانشاه در مسابقه اول دانشگاه امام حسین تهران راشکست داد - در مسابقه دوم سمنان را مغلوب کرد در ادامه کرمان  و هرمزگان را شکست داد  و در مرحله حذفی نتیجه را به تهران مرکزی واگذار نمود و در مسابقه رده بندی نیز به نیرو زمینی تهران باخت و چهارم شد.

در پایان تیمهای اصفهان- تهران- نیروی زمینی و کرمانشاه عناوین اول تا چهارم را از ان حود کردند.

 شایان ذکر است در تیم استان کرمانشاه خانم ها سمیره سرد یارانی- فردیا محمدی- هاله ولد بیگی و اسرین فتاحی بعنوان بازیکن حضور داشتند/