پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله11:11 - 1396/07/22
ماموستا قادري:

آمریکایی­ها 38 سال پیش از برجام خارج شده اند/نقش سپاه در حفظ مملکت همواره نقشی کلیدی بوده است

امام جمعه پاوه سابقه بدعهدی آمریکا را نسب به ملت ایران قدیمی عنوان و با بیان اینکه آمریکایی­ها 38 سال پیش از برجام خارج‌شده‌اند؛ گفتند: کینه آمریکا نسبت به ملت ایران ۳۸ سال پیش شروع شد

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در سخناني اظهار داشت: ۳۸ سال است آمریکا با ما بدعهدی و پیمان‌شکنی و محاصره را شروع کرده و همواره با زبان تهدید و محاصره با ما سخن گفته است و این چیز تازه‌ای نیست.

 

ماموستا ملا قادر قادري افزودند:سپاه پاسداران در نزد ما ارگانی مقدس و حفظ نظام هم درنتیجۀ دلسوزی و اخلاص این نهاد است و نقش سپاه در حفظ مملکت همواره نقشی کلیدی بوده است و اگر آمریکا سپاه را به‌عنوان تروریست اعلام کند ۸۰ میلیون ایرانی را تروریست اعلام کرده است و این مسئله نمی‌تواند در اراده ملت ایران خللی ایجاد نماید.

 

ماموستا قادریسابقه بدعهدی آمریکا را نسب به ملت ایران قدیمی عنوان و با بیان اینکهآمریکایی­ها 38 سال پیش از برجام خارج شده اند؛ گفتند:کینه آمریکا نسبت به ملت ایران ۳۸ سال پیش شروع شد؛ از خداوند بزرگ می‌خواهم این مرحله را هم به خیر بگرداند زیرا این منطقه تحمل جنگ دیگری را ندارد. دو سال تمام‌ وقت صرف شد تا برجام امضا شد، اما الآن آمریکا در یک حرکت یک‌جانبه و خودخواهانه می‌خواهد آن را نقض کند. از خداوند می‌خواهیم به ما صبر عطا فرماید تا در مقابل مشکلات ایستادگی نماییم.