پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:16 - 1396/08/20

تشکیل موسسه خیریه بیمارستانی شهرستان پاوه

همزمان با تشکیل موسسه خیریه بیمارستانی در سطح استان و به منظور ساماندهی خدمات سلامت، عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیازهای دارویی،درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران موسسه خیریه بیمارستانی شهرستان پاوه تشکیل شد.

به گزارشهزار ماسوله، همزمان با  تشکیل موسسه خیریه  بیمارستانی در سطح استان و به منظور ساماندهی خدمات سلامت، عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیازهای دارویی،درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران،همچنین ساخت و بازسازی بیمارستان، درمانگاه های تخصصی و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت جلسه ای با حضور معاون محترم فرماندار پاوه، ریس دفتر امام جمعه محترم شهرستان،نماینده محترم معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان،ریس مرکز بهداشت شهرستان پاوه،مدیر بیمارستان قدس پاوه و جمعی از معتمدین و خیرین شهرستان در محل شبکه بهداشت ودرمان تشکیل گردید.

 

پس از بحث و تبادل نظر انتخابات بین اعضا به شرح ذیل انجام و موسسه خیریه شهرستان پاوه تشکیل گردید.

 

5 نفر از اعضا شامل آقایاندکتر تیمور ازکات به عنوان ریس هیئت مدیره، امیر حاتمی نایب ریس، فرنام طاهرپور خزانه دار، وهبی احمدی مدیر عامل و فردوس بهرامی به عنوان دبیر موسسهانتخاب گردیدند.

 

همچنین آقایانلطیف علیمرادی و تاج الدين ازکات به عنوان اعضا علی البدلهیئت مدیره موسسه منصوب گردیدند وآقای مکرم قادری به عنوان بازرس اصلی و ممتاز حاتمی به عنوان بازرس علی البدلانتخاب شدند.

 

امید میرود تشکیل این موسسه و فعالیت آن بتواند گامی بلند به سوی توسعه سلامت شهرستان با بهره گیری از کمک و مساعدت خیرین و معتمدین باشد.

 

ضمنا مراحل ثبت اداری موسسه خیریه بیمارستانی از طریق معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دست اقدام می باشد.