پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:38 - 1396/09/19

کشف محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف و توقیف محموله قاچاق 289 عددی تلفن همراه به ارزش 4 میلیارد و 130 میلیون ریال در پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پاوه به‌واسطه اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای در زمینهواردکردن تلفن‌های همراه قاچاق به کشور باخبر شدند و رسیدگی به آن را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این قاچاقچی حرفه‌ای این محموله بزرگ تلفن همراه را از مرزهای غربی وارد کشور کرده بود، گفت: این فرد با هدف دور زدن پاسگاه انتظامی «شمشیر» قصد انتقال محموله را از طریق راه‌های کوهستانی داشت که در میانه راه توسط پلیس دستگیر شد.

به گفته امان‌اللهی، ماموران انتظامی شهرستان پاوه پس از توقیف محموله در بازرسی از آن 289 دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 130 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی علاوه بر شخص انتقال‌دهنده این محموله قاچاق، قاچاقچی اصلی را نیز به‌واسطه اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تلفن‌های کشف شده به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده برای طی مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.