پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:39 - 1396/10/04

مردم کرمانشاه: سرپل ذهاب و زلزله زده ها را دریابید/ احزاب اصلاح طلب: تکلیف پستها و منصب ها چه شد؟

در شرایطی که مدیران دولتی و غیر دولتی در کرمانشاه درگیر و دار بحران زلزله هستند بیانیه ها و فشارهای احزاب اصلاح طلب با محوریت مطالبه تغییرات و عزل و نصب ها ادامه دارد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، در شرایطی که مدیران دولتی و غیر دولتی در کرمانشاه درگیر و دار بحران زلزله هستند بیانیه ها و فشارهای احزاب اصلاح طلب با محوریت مطالبه تغییرات و عزل و نصب ها ادامه دارد.

در حالی که عملکرد مدیریت ارشد استان به اذعان رسانه ها و با توجه به بحران های پیش آمده قابل قبول بوده است اما احزاب اصلاح طلب کرمانشاه که در فضای رسانه ای به حزب های تک نفره شهرت یافته اند با محور قرار دادن مطالبات سیاسی حتی در روزهای بحران نیز مطالبه ای غیر از اولویت های مردم دارند.

برخی فعالان سیاسی همچنین با انتقاد به استانداری کرمانشاه در خصوص برگزاری نشست با احزاب، معتقدند در شرایط کنونی که جمعیت قابل توجهی از مردم استان در سختی و مشکلات زلزله زندگی می کنند برگزاری جلسات سیاسی اولویتی ندارد آنهم جلساتی که تنها نماینده احزاب یک جناح در آن حضور دارند.

 به گزارش مرصاد، در طول دوران مدیریت های گذشته در استان کرمانشاه از سوی احزاب سیاسی اصلاح طلب (جز یک یا دو حزب) گزارشی در انتقاد به ضعف های عملکردی در خدمت به مردم در دسترس نیست و واکنش ها صرفا به اعتراض نسبت به انتصابات و برکناری های جناحی خلاصه شده است.