پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:47 - 1396/10/17
در طی چند روز اخیر،

آب شرب شهر پاوه برای چندین ساعت متوالی قطع شد/خراب شدن دو موتور اصلی آب شرب در سراب هولی ،عامل اصلی قطعی اب

در طی دور روز اخیر، آب شرب شهر پاوه برای چندین ساعت متوالی قطع شد.

به گزارشهزار ماسوله، براساس این گزارش و تماس های مکرر شهروندان با این سایت خبری تحلیلی، در طی چند روز اخیر، آب شرب شهر پاوه برای چندین ساعت متوالی قطع و شهروندان خواستار پیگیری این موضوع از طریق این سایت خبری تحلیلی شدند.

 

براساس این گزارش آب شرب بسیاری از محلات شهر پاوه از ساعت یک بامداد تا صبح قطع می شد که در طی چند روز اخیر این قطعی ها در روز نیز ادامه پیدا کرد که باعث نارضایتی برخی از شهروندان شده است.

 

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان پاوه در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: عامل اصلی قطعی آب شرب برخی از محلات این شهر در ساعتهایی از بامداد، کم شدن یکباره آب در چاههای آب شرب بوده است که سبب افت فشار آن و قطعی برخی از محلات شده است.

 

سالم مرادی افزود: علاوه بر آن نیز در طی این دو روز ، خراب شدن دو موتور اصلی پمپاژ آب در سراب هولی باعث قطعی های مکرر آب شرب در ساعتهایی از روز برای شهروندان شد.

 

وی گفت: یکی از موتور های پمپاژ آب در سراب هولی خراب شد که پس از حدود 12 ساعت از تعمیر آن ، مجددا موتور دیگری از پمپاژ در این مکان نیز خراب که همین نیز باعث قطعی های مکرر در شهر پاوه شد.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکل این موتورها رفع گردیده و شهروندان می توانند در طول روز از این نعمت الهی برخوردار باشند گفت: اما بدلیل کمی آب شرب در پاوه، به جهت رسیدن آب در طول روز به دیگر محلات پاوه در نقاطی بالاتر  ، در ساعتهایی از شب جهت ذخیزه آن را قطع خواهیم کرد.

 

وی گفت: از شهروندان محترم خواهشمندیم که در مصرف آب صرفه جویی نمایید و بیهوده این نعمت خدادادی را در موارد غیر ضروری هدر ندهند.