پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله03:25 - 1396/11/17

مراسم انقلاب اسلامی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زنان مسلمان در پاوه برگزار شد

مراسم انقلاب اسلامی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زنان مسلمان که با همت بسیج جامعه زنان در سالن اداره ارشاد اسلامی به مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در مراسم انقلاب اسلامی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زنان مسلمان که با همت کمیته امور بانوان فرمانداری در سالن اداره ارشاد اسلامی به مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار شد ضمن تبریک دهه مبارکه فجر اظهار داشت: گاهی برخوردها و اخلاق و رفتار زنان باعث ترقی و پیشرفت همسرانشان همچون آیت الله طباطبایی و بنیان گذار جمهوی اسلامی ایران خواهد شد.

 

پرویز ایده پور افزود: این موضوعات در طول زمان در بعد از انقلاب با آن مواجه هستیم و لذا اگر وجود زنان در جامعه نباشد ما عالمان را نخواهیم داشت چرا که در کنار هر مرد موفقی یک زن موثر هست.

 

وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی در کشور گفت: وقوع این انقلاب در سال 57 مصادف با چهار واقعه بزرگ حمله اسرائیل به عراق، حمله روسیه به افغانستان، به حکومت رسیدن صدام حسین در بغداد و وقوع انقلاب در ایران بود که از اون سه مورد خبری نیست و اما انقلاب اسلامی همچنان ایستاده است.

 

وی گفت: در پهنه جهانی و به خصوص خاورمیانه ، در یک قرن اخیر این منطقه با 22 کشور آبستن حوادثی به نام جنگ بوده است و ما همواره در منطقه پر تلاطمی هستیم و خواهیم بود.

 

وی دامه داد: در یک دهه اخیر حوادث زیادی به وقوع پیوست که هیچ کدام به انقلاب منتهی نشد اما انقلاب اسلامی ایران همچنان ایستاده است و همین ایستادگی آن باعث ایجاد دشمنان فراوان شده است که از روز اول تاکنون امریکا انتظار برگزار نشدن جشن انقلاب را در کشور داشته است.

 

وی تصریح کرد: برای افق انقلاب جمهوری اسلامی ایران باید یک عدد 888 را در نظر گرفت که باید رشد سرمایه ملی و نقدینگی ، بیکاری و تورم هرکدام به 8 درصد برسد.

 

وی خاطر نشان کرد: اکنون اگر ما ادامه دهنگان راه شهدا باشیم باید مشکلات بیکاری را حل کنیم که نیاز به همکاری تمامی افراد جامعه را دارد که زنان هم نصف جامعه را تشکیل می دهند باید حضور فعالانه را داشته باشند.

 

در ادامه جانشین فرمانده سپاه ناحیه پاوه در سخنانی ضمن تبریک دهه مبارکه فجر با اشاره به سخنانی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: واقعا انقلاب اسلامی ما انفجار نور بود چرا که مردم گریبان گیر وضعیت های اقتصادی و فرهنگی بودند.

 

سلطان قلی با اشاره به ایه هایی از قرآن کریم و با بیان اینکه راههای راست قرآنی در چندین مورد برای مردم نشان داده شده است افزود: همه ایات قران برای تربیت مردم نازل شده است اما تزکیه و تفسیر این آیات را باید در اولویت قرار داد.

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی برخی از رسانه های دشمن بر کشور گفت: حجاب از مسائلی است که اگر در جامعه و خانواده ها رعایت شود آن خانواده تحکیم مي يابد.

 

سلطان قلی با اشاره به جایگاه زنان در ادوار گذشته گفت: برخی از زنان در طول دوران گذشته با وجود آنکه همسرانی مشرک را داشته اند اما پاکدامن بوده اند.