پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله00:40 - 1396/11/19
همزمان با آیین جشن انقلاب انجام شد؛

هوشمندسازی دبستان حجاب پاوه با راه‌اندازی 10 کلاس هوشمند و نصب دوربین مداربسته

آیین افتتاح هوشمندسازی 10 کلاس درس و نصب دوربین مداربسته در دبستان دخترانه حجاب پاوه با 200 میلیون ریال اعتبار همزمان با جشن انقلاب صبح امروز باحضور معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این آیین ضمن تبریک دهه فجر انقلاب، انجمن اولیا و مربیان را بازوی توانمند مدرسه معرفی کرد و گفت: هوشمندسازی 10 کلاس درس و نصب دوربین مداربسته در راستای ارتقاء شاخص های آموزشی و پرورشی دبستان دخترانه حجاب و پسرانه جهاد اقدام قابل تقدیری است که با اهتمام انجمن اولیاء و مربیان و عوامل اجرایی این دو آموزشگاه در کمتر از یک ماه انجام شده است.

 

وی مشارکت اولیاء در امورات مدرسه را زمینه شکوفایی بیشتر دانش آموزان عنوان کرد و افزود: انجمن اولیا و مربیان به عنوان بازوی مدرسه و معلم در تربیت دانش آموزان و نوجوانان این مرز و بوم تلاش می کند و در چند سال گذشته با برنامه ریزی دقیق تر، انجمن مدارس توانسته است گامهای موثری را در جهت رشد و ارتقای دانش آموزان ایفا کند.

 

برزگرفرد مشارکت 200 میلیون ریالی انجمن اولیاء دو آموزشگاه جهاد و حجاب در جهت هوشمندسازی این مدرسه را نمونه ای از مشارکت عظیم خیرین ارجمند به مدارس شهرستان پاوه عنوان کرد و از همت بلند این عزیزان صمیمانه قدردانی و تجلیل کرد.

 

گفتنی است همزمان با اجرای برنامه های جشن انقلاب شامل قرائت مقاله، اجرای سرود و تئاتر دانش آموزی کلاس های هوشمند و دوربین مداربسته این آموزشگاه توسط سیدنجیب میرانی معاون فرماندار شهرستان پاوه افتتاح شد.