پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله09:10 - 1396/11/21

بازدید ازشرکت کاوشان طب رهیارپاوه وتجلیل از مدیرعامل این شرکت به عنوان کارافرین برتر

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به همراه هیئت همراه از شرکت کارآفرین کاوشان طب رهیار پاوه بازدید و از فعالیت آنها تجلیل کرد.

به گزارشهزار ماسوله، دانا محمدی مدیر شرکت کاوشان طب رهیار در این دیدار گفت:با توجه به اینکه خود شاغل بوده و نیاز مادی نداشتم طی رایزنی ها و مشورت با چند نفر از صاحب نظران و مسئولین اقدام به تاسیس این شرکت کردم که هدف خود را اولا خدمت به همه شهروندان و ثانیا اشتغال چند نفر ازجوانان تحصلکرده را در برنامه داشتم که الحمدلله این مهم انجام شده است و امید دارم در آینده نزدیک بتوانیم در سطح اورامانات این کار را رونق داده و خدمت بیشتری به شهروندان گرامی داشته باشیم.


وی در ادامه افزود:هدف اصلی تاسیس این شرکت را با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان تحت پوشش بیمه های مختلف درمانی قرار دارند و سازمانها و وزارتخانه ها و دوایر طرف قرارداد با بیمه طبق قانون بایستی بعد  از انجام معاینات جهت باز پرداخت بهائی که برای درمان پرداخت کرده اند توسط نماینده آن وزارتخانه یا سازمان به استان مراجعه کرده که پس از ماهها تلاش و پیگیری بتوانند مقدار وجهی را که بیمه متقبل شده است پس گیرند و به صاحبان دفترچه درمانی پرداخت کنند.

 

محمدی گفت:لذا در فکر تاسیس شرکتی افتادم که با توکل به خدا پس از انجام مراحل قانونی در اردیبهشت ماه ۹۴ مجوز رسمی گرفتیم و مشغول به خدمت شدیم.که تا به امروز نزدیک به ۲۷ نفر از جوانان تحصیلکرده در سطح شهرستان را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار نموده ایم.

 

در این دیدار دکتر شهاب نادری ضمن ابراز خوشحالی از این اقدام  پسنیده اعلام کرد،آنچه امروز در این جمع می بینم مایه خوشحالیست که جوانی تحصیلکرده در بخش خصوصی ضمن حمایت اشتغال تعدادی از جوانان در حال خدمت به همه شهروندان اورامانات می باشد.

 

شهاب نادری ضمن حمایت از این اقدام و تاکید بر ورود بخش  خصوصی به بازار کار پس از استماع پیشنهادات و نظرات افراد شاغل در شرکت اعلام کرد که به جد پیگیر مسائل و رفع مشکلات آنها خواهد بود.

 

دکتر نادری ضمن اهداء کارت هدیه به تمام افراد شاغل در شرکت  اعلام کرد که جهت کارایی و خدمت رسانی بهتر به مردم منطقه سه دستگاه سیستم کامپیوتر در آینده نزدیک به آنها اهداء خواهد کرد.

 

در این بازدید دانا محمدی مدیر شرکت به پاس قدردانی و پشتیبانی دکتر شهاب نادری از شرکت کاوشان طب رهیار و حمایت از بخش خصوصی با اهداء لوح سپاس از وی تقدیر و تشکر نمود.

 

گفتنی است که شرکت اسناد پزشکی کاوشان طب رهیار برای جمع آوری و ثبت کلیه اسناد پزشکی مراکز درمانی و تحویل آنها به مراکز مربوطه در سطح استان است که مراکز طرف قرارداد اعم از همه داروخانه ها،دندانپزشکی ها،پزشکان عمومی و متخصص،مراکز سونوگرافی و رادیولوژی و فیزیوتراپی، شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان هستند که با ۸۵ مرکز خصوصی قرارداد دارد که توانسته است ۴ شهرستان پاوه،روانسر،جوانرود،ثلاث باباجانی و حتی سنقر را تحت پوشش قرار دهد.