پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:12 - 1396/11/29

بارش 110 میلیمتر باران در شهرستان پاوه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: از روز جمعه تا صبح امروز (یکشنبه) 110 میلیمتر بارش در این شهرستان داشته ایم.

به گزارشهزار ماسوله، ،رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي جاده اي شهرستان پاوه از بارش 110 ميليمتري باران در يك روز اخير در اين شهرستان خبر داد.

 

ابراهيم شهرياري در خصوص آمار بارش هاي باران در 48 ساعت گذشته خبرنگار ما گفت: با ورود اين سامانه به جو منطقه از صبح روز جمعه تا ساعت 7 صبح امروز 110 ميليمتر بارش باران ثبت شده است.

 

وي گفت: شدت اين بارش ها در شهرستان سبب ریزش توده سنگ و شن و ماسه در وسط جاده های شهرستان شد که با تلاش نیروهای راهداری در کمترین زمان به پاکسازی این جاده ها اقدام شد.

 

وي با بيان اينكه در پي آن با شدت يافتن اين بارش ها جاده باينگان مسدود گرديد و در كمترين زمان ممكن به رفع انسداد آن اقدام شد ادامه داد: همچنين در جاده هاي نودشه، نوسود، روستاي باينگان و دو نقطه ديگري در پايين تر از شهر باينگان ريزش كوه را شاهد بوديم كه به پاكسازي اين جاده ها اقدام شده است.

 

وی میزان بارشهای شهرستان پاوه را از ابتدای سال زراعی جدید تا ساعت هفت صبح امروز 405 میلی متر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از چهار درصد افزایش داشته است.