پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله13:09 - 1396/12/17

تجليل از دانش آموزان برتر قرآني مدارس شهر نوسود

مراسم تجليل از دانش آموزان برتر قرآني مدارس شهر نوسود با حضور كارشناسان اداره ، مديران و مربيان پرورشي در محل نماز خانه اداره آموزش و پرورش برگزار گرديد.

به گزارشهزار ماسوله، وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش در سخناني، دانش آموزان برتر قرآن مدارس را سرمايه هاي ارزشمند براي جامعه و خانواده  هاي آنان دانست كه در ابتداي زندگي اخلاق و رفتار خود را با نور قرآن مزين نموده اند .

 

رئيس اداره آموزش و پرورش در بخش ديگري از سخنان خود رسيدن به زندگي حقيقي وحيات طيبه را در پرتو علم و آشنايي با قرآن و پيروي از تعاليم قرآني ميسر دانست .

 

وي انس و الفت با قرآن را دارو و درمان بيماري مزمن ضلالت و گمراهي عنوان كرد و گفت: با توسل به قرآن كريم مي توان به آسايش و آرامش دروني رسيد.

 

رئيس اداره آموزش و پرورش ضمن تقدير از خانواده هاي محترم آنان و مديران و مربيان پرورشي و ساير دبيران دلسوز منطقه كه توانسته اند در دنياي پر زرق و برق امروزي نسبت به تربيت قرآني اين عزيزان اهتمام لازم  را داشته باشد برگزاري محافل قرآني را به منظور انس و الفت هرچه بيشتر دانش آموزان با كلام وحي در مدارس ضروري بر شمرد و تنها راه رسيدن به سعادت دنيوي و اخروي را تمسك به قرآن و سيره نبوي ميسر دانست .