پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:09 - 1392/09/23
نعمت اله منوچهري

رسمی شدن مرز شوشمی در حال انجام مراحل پایانی است

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت: رسمی شدن مرز شوشمی در حال انجام مراحل پایانی است و با توجه به تردد مسافر و گردشگر از این مرز، توسعه و بهسازی راه ارتباطی کرمانشاه - پاوه و مرز شوشمی به عنوان اولویت اول خواهد بود.

به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از ايرنا ˈنعمت اله منوچهریˈ روز جمعه در نشست هم اندیشی سرمایه گذاری و توسعه پاوه اظهار داشت:با اولويت بندي و استعداد هر شهرستان نسبت به سرمايه گذاري در اين شهرها و اجراي آن توسط سرمايگذاران خارجي پروژه هاي زيادي را در دست اجرا داريم.
اين جلسه که با حضور سرمایه گذارانی از کشورهای سوئد و ایتالیا در فرمانداری برگزار شد، وي افزود: با کمک مسوولان استان و شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی بزودی شاهد اجرای این طرح ها خواهیم بود.

منوچهری در ادامه گفت: رسمی شدن مرز شوشمی در حال انجام مراحل پایانی است و با توجه به تردد مسافر و گردشگر از این مرز، توسعه و بهسازی راه ارتباطی کرمانشاه - پاوه و مرز شوشمی به عنوان اولویت اول خواهد بود.

فرماندار پاوه نیز با ارائه گزارشی از وضعیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان، مهمترین ظرفیت ها، توانمندی ها و استعدادهای پاوه را ذکر کرد.

ˈحسین خدرویسیˈ افزود: مهمترین این ظرفیت ها مناطق بکر طبیعی و گردشگری، آثار تاریخی و اماکن زیارتی است که سه عامل و عنصر مهم و حیاتی در راستای توسعه هر منطقه و حتی کشور می باشد.

وی اظهار کرد؛ در صورت بازگشایی مرز شوشمی و رسمی شدن آن و تردد مسافر و گردشگر از این مرز می توان توسعه تجارت را نیز به این توانمندی ها افزود.