پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:05 - 1392/10/15

برگزاري محفل انس با قرآن كريم در شهرستان پاوه

محفل انس با قرآن كريم با همت اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان پاوه در محل سالن ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هزار ماسوله محفل انس با قرآن كريم با همت آموزش و پرورش شهرستان پاوه و اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان و با حضور شوراي اداري شهرستان پاوه و حافظان و قاريان قرآن، از شهرهاي روانسر ،ثلاث و جوانرود برگزار شد
 
در اين محفل رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان پاوه ضمن عرض خير مقدم به كليه حضار در جلسه اظهار داشت:در اين برهه از زمان در حقيقت هجماتي به آيين ما و به شخصيت رسول مكرم اسلام(ص) وارد مي شود اگر نگاه اجمالي به تاريخ داشته باشيم در اين زمان اين هجمات دو برابر شده است و دليل اصلي آن هم موثر بودن دعوت داعيان كه واقعا رسالت پيامبر را كه شايسته است براي همه اديان و همه انسان ها تبليغ مي كنند.
ماموستا ملا هادي رمضاني افزود: حضور ما در اين مكان علاوه بر بحث هاي قرآني و قرائت قاريان براي آن است كه بعد از 1400 سال جوانان ما با حفظ چهار جزء قرآن تا سي جزء قران به دشمن بفهمانند كه پيرو و تابع دين اسلام هستيم.
 
وي با اشاره به اعجاز قرآن تصريح كرد: رسالت پيامبر خدا و قانون اساسي ما ، لايتغيير است بايد در اين عصر با افزون يافتن هجمات و جرم و جنايت ها، فرزندانمان را، به مسير قران و مسجد هدايت كنيم حقيقتا تنها رستگاري ما در مساجد است و با تمسك يافتن به قرآن و مسجد، بتوانيم فرزندانمان را از ناهنجاريهاي اجتماعي مصون بداريم.
وي در پايان گفت:هدف از برگزاري اين محفل، خدمتي به قرآن و جوانان اين جامعه داشته باشيم تا جوانان اين مرزو بوم را از ناهنجاريهاي اجتماعي مصون بداريم.