پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:26 - 1392/10/16

تمام محورهای ارتباطی استان کرمانشاه باز است

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با وجود بارش برف، همه محورهای ارتباطی این استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و بهنقل از ايرنا ˈجلال دانشورˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت بارش برف که از روز گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شد و تا حدود ساعت چهار صبح امروز ادامه داشت، در مناطق کوهستانی استان مانند پاوه ، ثلاث باباجانی ، گردنه قلاجه در گیلانغرب ، سرمیل دالاهو و شهر کرمانشاه در مقایسه با دیگر نقاط استان نمود بیشتری داشت و در بعضی ساعات موجب بروز ترافیک در این محورها شد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری بلافاصله عملیات نمک پاشی و برف روبی را در این محورها انجام دادند، گفت: خوشبختانه مشکلی در محورهای فوق به وجود نیامد.

دانشور افزود: فقط در پاره ای از ساعات، به دلیل برودت هوا در نقاط صعب العبور و کوهستانی برای برخی وسایل نقلیه که فاقد زنجیر چرخ بودند، مشکلاتی به وجود آمد.

دانشور با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه های ارتباطی استان باز است و ترافیک روان در آنها جریان دارد، گفت: رانندگانی که قصد عبور از نقاط کوهستانی استان را دارند، علاوه بر رعایت نکات ایمنی باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.