پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:19 - 1392/12/21
امير عزيزي خبر داد:

حجم مرسولات وارده به شهرستان در سال جاري 117 هزار مرسوله بود

رئيس اداره پست پاوه: حجم مرسولات پستی صادره از شهرستان به سراسر نقاط کشور 40 هزار و 710 مورد و حجم مرسولات پستی وارده به شهرستان را در سال جاری 117 هزار و 400 مرسوله عادي و پيشتاز، عنوان کرد.

رئيس اداره پست پاوهدر گفتگويي باخبرنگارهزار ماسولهضمن تبريك پيشاپيش سال نو به همشهريان اظهار داشت:حجم مرسولات پستی صادره از شهرستان به سراسر نقاط کشور  40 هزار و 710مورد كه 16 هزار 510 عدد از اين مرسولات به صورت پيشتاز و سفارشي بوده اند و همچنین حجم مرسولات پستی وارده به شهرستان را در سال جاری  117 هزارو 400 مرسوله عادي و پيشتاز، عنوان کرد

امير عزيزي افزود: دراین مدت سال جاری حدود 234 هزار برگ قبض مشترکان تلفن های ثابت و همراه وقبض گاز توزیع شده است

وی تصریح کرد: در سال جاری 1400 مورد تایدیه تحصیلی و همچنین3 هزار و 800 فقره خرید اینترنتی در میان شهروندان توزیع شده است

عزيزي افزود: ارایه 2 هزار و 800 فقره مدارک گذرنامه و2100فقره گواهینامه و همچنینارایه انواع خدمات کارت هوشمند سوخت از دیگر فعالیت های این اداره است.

 

ويضمن تقدیر از کارکنان اداره پست پاوه خاطرنشان کرد: 5 نفر کارمندثابت فعال در اداره پست شهرستان پاوه خدمت‌رسانی می‌کنند، که در سایهخدمات فعال آنها تاکنون هیچ مرسوله مفقودی یا ارائه با تأخیر نداشته‌ایم.

وی  از فعالیت 4 دفتر پیشخوان شهریطرف قرارداد پست در این شهرستان خبر داد و افزود: این دفاتر پیشخوان درراستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم همسو و در کنار اداره‌ پست فعالیتمی‌کنند.

وی یاد آور شد: مرسولات پستی شاملنامه عادی ، پیشتاز، قبوض تلفن ثابت و همراه، گاز، توزیع گذرنامه ، کارتهوشمند سوخت، کارت پایان خدمت، خریدهای اینترنتی، نامه ها و بسته های شخصیبوده است.

 

عزيزي درپایان خدمت کارکنان اداره پست را نوعی امانت‌داری عنوان کرد و گفت: تمامیکارکنان این مجموعه می‌کوشند با خدمتی صادقانه وامانت‌داری به مردم شهرستان پاوه خدمت کنند.